Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zaspa, Dolny Port i Orunia na Twojej głowie – Instytut Kultury Miejskiej stworzył czapki nawiązujące do dzielnic Gdańska

Zaspa, Dolny Port i Orunia na Twojej głowie – Instytut Kultury Miejskiej stworzył czapki nawiązujące do dzielnic Gdańska
Instytut Kultury Miejskiej przygotował specjalną serię czapek w ramach projektu Lokalni Przewodnicy i Przewodniczki, które nawiązują do dzielnic Gdańska. Ciepłe nakrycia głowy zostały zaprojektowane przez siedem gdańskich artystek.
O autorze
1 min czytania 2021-02-19

Teraz dzielnice Gdańska, takie jak Zaspa, Orunia, Nowy Port czy Oliwa, można zwiedzać nie tylko z przewodnikiem w ręku, ale również… z ciepłym nakryciem głowy, które nawiązuje do danego regionu nadmorskiego miasta. A to wszystko dzięki nowej inicjatywie Instytutu Kultury Miejskiej. 

Seria czapek powstała w ramach projektu Lokalni Przewodnicy i Przewodniczki. Każda z nich została zaprojektowana przez jedną z siedmiu gdańskich artystek – projektantek graficznych, zaś prezentują je prawdziwi mieszkańcy Gdańska. Co istotne, każda czapka jest inna i nawiązuje do charakteru danej dzielnicy miasta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z pewnością dzielnicowe czapki wyrażają sympatię i dumę ze swojej dzielnicy, a także zachęcają do spacerów i poznawania nieznanych miejsc Gdańska z lokalnymi przewodnikami – niezależnie od pogody – mówi Barbara Sroka z Instytutu Kultury Miejskiej. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za projekty czapek odpowiadają: Zaspa – Anna Lubińska, Biskupia Górka – Katarzyna Cichosz (studio kmicic), Dolne Miasto – Eugenia Tynna, Nowy Port – Hanna Kmieć (studio kmicic), Orunia – Alicja Pałgan, Oliwa – Anita Wasik, Wyspa Sobieszewska – Magda Danaj. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dzielnicowe nakrycia głowy dostępne są w sklepie IKM w cenie 38 zł. 

PS

Pochodząca z Trójmiasta marka odzieżowa Diverse w 2019 roku wprowadziła do swojej oferty limitowaną kolekcję koszulek. Każda z nich ozdobiona została motywami morskimi oraz grafikami inspirowanymi Gdynią.

PS2

W styczniu 2019 roku LPP wprowadziło do swojej flagowej marki kolejną odsłonę limitowanej kolekcji RE ART tworzonej we współpracy z młodymi grafikami i fotografami. Motywem przewodnim tegorocznej edycji projektu była Stocznia Gdańska, której zdjęcia oraz ilustracje można odnaleźć na bluzach czy T-shirtach Reserved.