Backup Events i 180heartbeats + JUNG v MATT łączą kompetencje i wychodzą z ofertą zaawansowanych technologicznie eventów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Backup Events i 180heartbeats + JUNG v MATT łączą kompetencje i wychodzą z ofertą zaawansowanych technologicznie eventów

Kamil Caliński i Gabriela Rolka, twórcy agencji Backup Events dołączyli do 180heartbeats + JUNG v MATT. Agencje łączą kompetencje by rozwijać ofertę eventów typu „end to end solution” z akcentem na transformację digital i mierzalne efekty dla marki.

Caliński został business & experience marketing directorem. Wspólnie z dotychczasowym liderem Łukaszem Deoniziakiem, zarządzają nowym działem eventowym. Rolka wspiera ich jako event director. Korzystają także z zaplecza kompetencyjnego 180heartbeats +JUNG v MATT, czyli łącznie kilkudziesięciu osób ze strategii, kreacji i designu, Social Mediów & PR, a także w zależności potrzeb – ze sprawdzonych partnerów zewnętrznych. W sumie obie marki mają na koncie setki eventów, a przez ostatnie sześć lat razem odpowiadały za wydarzenia dla Nike czy Burger King. Wspólne portfolio to teraz m.in.: Vogue Polska, Citroen, Peugeot, DS, Bizuu, innogy, Huawei, Unilever, IAB Polska, Red Bull, Vans, New Balance, Lee, Wrangler.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Połączone siły stawiają na nową jakość, będącą odpowiedzią na rosnącą potrzebę łączenia wydarzeń offline i online.

– Świat „nowej normalności” nie dzieli już eventów na online czy offline. Obie formy się przenikają. Chcemy wykorzystać obecny czas ograniczeń, mocno wejść na rynek digitalowych produkcji eventowych i dobrze przygotować się na ożywienie branży – uważa Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. 

Pierwszym krokiem jest opracowywane przez eventy i technologię 180heartbeats kompleksowe rozwiązanie do realizacji wydarzeń online – Customer Data& Experience Platform. Umożliwi mierzenie ich efektywności i personalizację, gwarantując bezpieczeństwo danych oraz interakcję użytkowników nie tylko na poziomie strony, ale także podczas transmisji online. Jeden zespół realizacyjny na każdym etapie współpracy – zadziała tu jak eventowy One Stop Shop.

Podejście zakłada także tworzenie eventów zgodnie z autorską ideą agencji czyli Creating Brand Excitement. Tak powstał koncept „Niezniszczalna Tęcza” dla Ben&Jerry’s (nagrodzona m.in. Effie i Cannes Lions w kategorii event), czy YouTube Brandcast* uznane przez branżowych dziennikarzy jako jedno z ciekawszych wydarzeń pandemii.

– Wydarzenie powinno ekscytować, przyspieszać bicie serc. Dlatego staramy się zapewnić odbiorcom unikalne przeżycia zarówno przed eventem – w mediach społecznościowych, w trakcie – poprzez prezentowanie odważnych idei i szyte na miarę innowacyjne technologie, jak i po, kiedy dbamy o atrakcyjny branded content. W naszym wydaniu to angażujące doświadczenia, które przyciągają i utrzymują uwagę, są szeroko komentowane i śledzone w mediach – wyjaśnia Łukasz Deoniziak, experience director 180heartbeats + JUNG v MATT. 

Ważne w myśleniu o eventach w 180 są strategiczne cele marki.

– Dogłębne zrozumienie sytuacji, kreatywne rozwiązania, oryginalny design, wykorzystanie najnowszych technologii sprawiają, że osiągamy ponadprzeciętne efekty mierzone ekwiwalentem mediowym czy satysfakcją uczestników – wskazuje Kamil Caliński, business & experience marketing director 180heartbeats + JUNG v MATT.

Ponadto realizacja eventów w 180heartbeats + JUNG v MATT to także od blisko trzech lat dążenie do zeroemisyjności i działanie w duchu „climate neutral”. Zespół używa materiałów wielokrotnego użytku oraz podlegających recyklingowi, w miarę dostępności na danym obszarze korzystają z zielonej energii. Przykładem był choćby zasilany za pomocą energii z paneli fotowoltaicznych Zero Emission Store innogy.

* Google po raz pierwszy zaprezentowało dane dotyczące oglądalności YT w Polsce, a także nowe narzędzia dla reklamodawców.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij