Backup Events i 180heartbeats + JUNG v MATT łączą kompetencje i wychodzą z ofertą zaawansowanych technologicznie eventów

Kamil Caliński i Gabriela Rolka, twórcy agencji Backup Events dołączyli do 180heartbeats + JUNG v MATT. Agencje łączą kompetencje by rozwijać ofertę eventów typu „end to end solution” z akcentem na transformację digital i mierzalne efekty dla marki.
O autorze
2 min czytania 2021-02-19

Caliński został business & experience marketing directorem. Wspólnie z dotychczasowym liderem Łukaszem Deoniziakiem, zarządzają nowym działem eventowym. Rolka wspiera ich jako event director. Korzystają także z zaplecza kompetencyjnego 180heartbeats +JUNG v MATT, czyli łącznie kilkudziesięciu osób ze strategii, kreacji i designu, Social Mediów & PR, a także w zależności potrzeb – ze sprawdzonych partnerów zewnętrznych. W sumie obie marki mają na koncie setki eventów, a przez ostatnie sześć lat razem odpowiadały za wydarzenia dla Nike czy Burger King. Wspólne portfolio to teraz m.in.: Vogue Polska, Citroen, Peugeot, DS, Bizuu, innogy, Huawei, Unilever, IAB Polska, Red Bull, Vans, New Balance, Lee, Wrangler.

Połączone siły stawiają na nową jakość, będącą odpowiedzią na rosnącą potrzebę łączenia wydarzeń offline i online.

– Świat „nowej normalności” nie dzieli już eventów na online czy offline. Obie formy się przenikają. Chcemy wykorzystać obecny czas ograniczeń, mocno wejść na rynek digitalowych produkcji eventowych i dobrze przygotować się na ożywienie branży – uważa Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. 

Pierwszym krokiem jest opracowywane przez eventy i technologię 180heartbeats kompleksowe rozwiązanie do realizacji wydarzeń online – Customer Data& Experience Platform. Umożliwi mierzenie ich efektywności i personalizację, gwarantując bezpieczeństwo danych oraz interakcję użytkowników nie tylko na poziomie strony, ale także podczas transmisji online. Jeden zespół realizacyjny na każdym etapie współpracy – zadziała tu jak eventowy One Stop Shop.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podejście zakłada także tworzenie eventów zgodnie z autorską ideą agencji czyli Creating Brand Excitement. Tak powstał koncept „Niezniszczalna Tęcza” dla Ben&Jerry’s (nagrodzona m.in. Effie i Cannes Lions w kategorii event), czy YouTube Brandcast* uznane przez branżowych dziennikarzy jako jedno z ciekawszych wydarzeń pandemii.

– Wydarzenie powinno ekscytować, przyspieszać bicie serc. Dlatego staramy się zapewnić odbiorcom unikalne przeżycia zarówno przed eventem – w mediach społecznościowych, w trakcie – poprzez prezentowanie odważnych idei i szyte na miarę innowacyjne technologie, jak i po, kiedy dbamy o atrakcyjny branded content. W naszym wydaniu to angażujące doświadczenia, które przyciągają i utrzymują uwagę, są szeroko komentowane i śledzone w mediach – wyjaśnia Łukasz Deoniziak, experience director 180heartbeats + JUNG v MATT. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ważne w myśleniu o eventach w 180 są strategiczne cele marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Dogłębne zrozumienie sytuacji, kreatywne rozwiązania, oryginalny design, wykorzystanie najnowszych technologii sprawiają, że osiągamy ponadprzeciętne efekty mierzone ekwiwalentem mediowym czy satysfakcją uczestników – wskazuje Kamil Caliński, business & experience marketing director 180heartbeats + JUNG v MATT.

Ponadto realizacja eventów w 180heartbeats + JUNG v MATT to także od blisko trzech lat dążenie do zeroemisyjności i działanie w duchu „climate neutral”. Zespół używa materiałów wielokrotnego użytku oraz podlegających recyklingowi, w miarę dostępności na danym obszarze korzystają z zielonej energii. Przykładem był choćby zasilany za pomocą energii z paneli fotowoltaicznych Zero Emission Store innogy.

* Google po raz pierwszy zaprezentowało dane dotyczące oglądalności YT w Polsce, a także nowe narzędzia dla reklamodawców.