„Praca na lata” w Lidl Polska – nowa kampania pracownicza sieci

Dla znających się na rzeczy, dla działających zespołowo, dla podejmujących wyzwania – od takich słów zaczyna się najnowsza kampania pracownicza Lidl Polska, która ma na celu zainteresowanie kandytatów pracą w różnych obszarach firmy.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Najnowsza kampania Lidl Polska „Praca na lata” to druga odsłona komunikacji employer brandingowej rozpoczętej we wrześniu. Lidl podkreśla, że szuka załogi „na lata”, o czym świadczą atrakcyjne warunki zatrudnienia, które firma zapewnia swoim pracownikom i oferuje kandydatom. „Na lata” to także zaznaczenie stabilności pracodawcy – pomimo zmian na rynku pracy związanych z pandemią, branża handlowa funkcjonuje bardzo dobrze. Dodatkowo Lidl Polska od lat znajduje się w gronie najlepszych pracodawców. W tym roku firma po raz kolejny została nagrodzona Top Employer Polska i Top Employer Europe, co świadczy o tym, że Lidl spełnia wysokie standardy zarządzania zespołem, dba o pracowników i zapewnia im dobre środowisko pracy. Tradycyjnie już, bohaterami najnowszej kampanii sieci są jej pracownicy – Iwona i Tomasz, którzy najlepiej mogą opowiedzieć o swojej satysfakcji z pracy w Lidl Polska.

Atrakcyjne warunki zatrudnienia i 2 600 nowych miejsc pracy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno sieć informormowała, że w najbliższych miesiącach stworzy ponad 2 600 nowych miejsc pracy. Przyszłych pracowników Lidl Polska stara się zainteresować bardzo atrakcyjnymi warunkami pracy i od lat najwyższymi zarobkami na rynku – wyższymi niż średnie zarobki w handlu. Od marca 2021 r. pracownicy sklepów, rozpoczynający swoją karierę, będą zarabiać od 3 550 zł brutto do 4 350 zł brutto. Natomiast już po roku pracy pracodawca gwarantuje podwyżkę płacy do poziomu od 3 650 zł brutto do 4 550 zł brutto, a po dwóch latach stażu wynagrodzenie wzrasta do poziomu od 3 900 zł brutto do 4 800 zł brutto. Dodatkowo, Zarząd firmy postanowił uhonorować także wkład i zaangażowanie wszystkich pracowników sieci. Każda osoba, z minimum półrocznym stażem pracy otrzyma jednorazową nagrodę roczną w wysokości od 50% do 100% wartości wynagrodzenia.

Lidl Polska zapewnia swojemu zespołowi także szereg benefitów pozapłacowych, takich jak stabilne zatrudnienie, dzięki umowie o pracę na minimum 12 miesięcy, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, szkolenia oraz wyprawkę „dla maluszka” i pierwszoklasisty, a także bezpłatny program wsparcia psychologa, prawnika i doradcy finansowego. Jedną z zalet pracy w Lidl Polska jest również szansa na rozwój zawodowy – sieć promuje równość płacową kobiet i mężczyzn oraz awanse wewnętrzne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa odsłona kampanii „Praca na lata”, która prowadzona jest w wielu kanałach komunikacyjnych, rozpocznie się 22 lutego. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się