Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja They.pl odpowiedzialna za kampanię produktów Lirene z serii Jestem ECO

Marka Lirene rozpoczęła kampanię promocyjną nowej serii kosmetyków Jestem ECO, produkowanych przy użyciu energii odnawialnej w duchu vegan i less waste. W swoich komunikatach marka Lirene zwraca szczególną uwagę na ograniczenie zużycia plastiku w produkcji kosmetyków.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Marka Lirene wprowadziła nowatorską na rynku masowym serię kosmetyków Jestem ECO nawiązujących do idei less waste. W linii znalazły się trzy kremy dopasowane do potrzeb różnych rodzajów skóry oraz uzupełniające serum olejkowe i odżywka. Kosmetyki wyprodukowane ze składników aktywnych, pochodzących z pędów, kiełków i pąków roślin, zostały zamknięte w innowacyjnych, wymiennych wkładach dopasowanych do słoiczka. Słoiczek i wkład podlegają recyklingowi w 100%. Kartonik wykonany jest natomiast w 90% z makulatury.

Agencja digital marketingu They.pl jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego kampanii, w skład którego wchodzą materiały do komunikacji wizualnej, landing page, koordynacja działań z zakresu influencer marketingu, a także kampania mediowa obejmująca działania wizerunkowe oraz sprzedażowe.

– To już kolejna kampania reklamowa, którą mamy przyjemność realizować dla marki Lirene. Cieszymy się, że możemy wspierać przemiany zachodzące wewnątrz marki, które dotyczą tak ważnych tematów jak ekologia. Komunikacja nowej linii produktowej jest bowiem skupiona wokół budowania świadomości ekologicznej wśród konsumentek marki. Koncept kreatywny, nad którym pracowaliśmy, ma na celu zachęcenie do podjęcia ekologicznych kroków w codziennych wyborach. Kampania ma wielowymiarowy charakter, co pozwoli jak najprecyzyjniej dotrzeć nie tylko do wybranej grupy docelowej, ale również zaangażować konsumentki w realne działania proekologiczne. W tym celu powstał m.in. landing page, na którym ulokowaliśmy kalkulator, który pomoże w obliczaniu ilości plastiku, którego zużycie możemy ograniczyć, wybierając produkty z linii Jestem ECO – wskazuje Adrianna Kubik, business director oraz członiki zarządu w They.pl.

Celem prowadzonej przez markę Lirene kampanii jest budowanie świadomości o linii ekologicznych kosmetyków Lirene Jestem ECO, która wykorzystuje wymienne wkłady kremów, co sprawia, że ogranicza zużycie plastiku. Dzięki opakowaniom z papieru makulaturowego marka ocaliła już około 25 drzew, a innowacyjne wymienne wkłady pozwolą jej ograniczyć ilość zużywanego plastiku nawet o 1500 kg w skali roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach prowadzonych działań promocyjnych marka Lirene zorganizowała konkurs, w którym do wygrania są zestaw kosmetyków z serii Jestem ECO, a także trzy vouchery o wartości 500 zł na wyjazdy ze slowhop.com. Więcej informacji o konkursie można znaleźć dedykowanej stronie internetowej: https://lirene.pl/jestemeco/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing