Mniej znaczy więcej - marka Fortuna odświeża stronę internetową i wizerunek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mniej znaczy więcej - marka Fortuna odświeża stronę internetową i wizerunek

W marcu Fortuna (Agros-Nova) pod adresem www.fortuna.com.pl uruchomiła nową stronę internetową. To jeden z elementów, które zostały zmienione w ramach budowania odświeżonego wizerunku marki, opartego na idei „Mniej znaczy więcej”.

Nowa wersja witryny utrzymana jest w uporządkowanej i przyjaznej dla użytkownika formie – ma nie tylko dostarczać informacji o ofercie marki i wprowadzanych nowościach, lecz także podkreślać naturalność i zdrowie płynące z produktów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ponadto na stronie znaleźć można przejrzystą i zaprojektowaną w formie nowoczesnych kafelków listę wszystkich linii produktów, manifest marki oraz odnośniki do profilu na Facebooku oraz kanału YouTube. Każdy produkt z portfolio marki posiada krótki opis, pod którym znajdziemy jego wartość odżywczą i skład – odwiedzający stronę mogą dotrzeć do tych informacji w łatwy i intuicyjny sposób.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij