Squla to platforma edukacyjna dla dzieci od lat 4, której misją jest budowa pewności siebie młodych użytkowników poprzez pogłębianie i utrwalanie wiedzy z różnych obszarów. Kampania ma na celu podkreślić ten komunikat odwołując się do zabawnych sytuacji, w których dzieci zaskakują rodziców swoją wiedzą.
Działania komunikacyjne realizowane przez Labcon obejmują stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii „Squla. Z całą pewnością”, produkcję 2 spotów do TV i digitalu (wspólnie z domem produkcyjnym Film Fiction) oraz przygotowanie kreacji do kampanii displayowej i social mediowej. Value Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów w TV.
Zobacz również
Kampania ruszyła 22 lutego.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]