Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

NAGO wspiera projekt edukacyjny Sewing Together

Są miejsca na świecie, w których wiele kobiet i dziewcząt zmaga się z ubóstwem menstruacyjnym. W ramach wsparcia projektu Sewing Together, marka NAGO zaoferowała swoje ścinki i próbki, które zostaną wykorzystane do uszycia podpasek wielorazowego użytku.
O autorze
1 min czytania 2021-02-25

Problem, z jakim mierzą się między innymi mieszkanki Afryki mocno rzutuje na ich przyszłość, bowiem wiele z Nich cały cykl spędza w domu, co może skutkować wydaleniem ze szkoły. Konsekwencje jakie za tym idą najczęściej wiążą się z wczesną ciążą i ubóstwem, zmieniając życie Kenijskich dziewcząt nieodwracalnie.

Marka NAGO od początku istnienia kieruje się dobrem planety, dbając o zrównoważony proces produkcji i dobór najwyższej jakości materiałów przyjaznych dla środowiska. Działając w duchu zero waste, naturalnym krokiem było przekazanie ścinek z produkcji i próbek materiałów w ręce Mai Kotali, pomysłodawczyni projektu Sewing Together. W stworzonym niedawno studiu w Mombasie, młode dziewczyny uczą się jak samodzielnie uszyć podpaski wielokrotnego użytku. Istotna jest jakość, materiał musi być naturalny i przewiewny, czyli taki, jaki NAGO stosuje do produkcji swoich kolekcji.

Współpraca NAGO z Sewing Together oprócz ekologicznych korzyści (wielorazowa podpaska jest alternatywą dla jednorazowej, która rozkłada się 800 lat) ma na celu również wyposażenie kobiet w siłę i niezależność. Menstruacja nigdy nie powinna być dla żadnej kobiety powodem do wstydu czy rezygnacji z edukacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji dostępnych jest na stronie projektu Sewing Together.

Słuchaj podcastu NowyMarketing