Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Startuje konkurs na plakat z okazji Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) zapraszają do udziału w ogólnopolskim konkursie na plakat z okazji Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
O autorze
1 min czytania 2021-02-26

Konkurs wpisuje się w jubileuszowe obchody Totalizatora Sportowego, który – przypomnijmy – swoją działalność rozpoczął 25 stycznia 1956 roku. Historia spółki to wielkie chwile dla polskiego sportu i kultury narodowej, jej nieprzerwany rozwój i działalność w branży loteryjnej, a także tradycja polskiego plakatu.

– Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Totalizator Sportowy grają razem dla polskiej kultury już od kilkudziesięciu lat. Wspólnie wspieramy dziedzictwo kulturowe Polski, a także podtrzymujemy artystyczne tradycje – do takich należy sztuka polskiego plakatu, która wciąż jest obecna w Totalizatorze Sportowym – podkreśla prof. Piotr Gliński, wiceprezes Rady Ministrów, Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, przewodniczący Komitetu ds. Pożytku Publicznego. 

– Już od 65 lat przeżywamy #WielkieChwile z Totalizatorem Sportowym. To wyjątkowa rocznica dla polskiego sportu, kibiców, graczy LOTTO, a także dla kultury narodowej. Chcemy ją uczcić także poprzez kontynuację pięknej tradycji polskiego plakatu, która jest obecna w naszej spółce niemal od początku jej istnienia. Dlatego podjęliśmy decyzję, że wspólnie ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zorganizujemy konkurs na plakat z okazji 65-lecia firmy. Mamy nadzieję, że bogata historia i działalność Totalizatora Sportowego uwolnią kreatywność twórców, a zwycięski plakat pozostawi kolejny ważny ślad wielkiej chwili w naszej pamięci – powiedziała Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek Zarządu Totalizatora Sportowego.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do osób fizycznych zamieszkałych  w Polsce, w szczególności do profesjonalnych projektantów,  ale także do osób interesujących się projektowaniem graficznym. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadaniem konkursowym jest przygotowanie twórczego i kreatywnego projektu plakatu, który ukaże niezwykły dotychczasowy dorobek Totalizatora Sportowego, a ponadto wniesie nowe i świeże spojrzenie na rolę i wagę, jaką Totalizator Sportowy od 65 lat pełni w społeczeństwie. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie 3 prace. Szczegóły dotyczące uczestnictwa w konkursie opisane są w jego Regulaminie. 

Totalizator Sportowy niemal od początku istnienia współpracował z wybitnymi polskimi grafikami, których projekty pojawiły się na plakatach będących wówczas jedną z form komunikacji z klientami. Autorem pierwszego plakatu z 1956 roku, poświęconego działalności spółki, był Konstanty Maria Sopoćko. Część z archiwalnych plakatów można podziwiać także w poświęconej im galerii, która znajduje się na jubileuszowej stronie: www.wielkiechwile.pl/plakaty

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Prace konkursowe zgłaszać można do 5 kwietnia 2021 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zwycięzców wyłoni jury w składzie: 

  • Edgar Bąk
  • Marcin Władyka
  • Magdalena Kopka-Wojciechowska
  • Kacper Sakowicz
  • Lena Pianovska 
  • Bożena Cichecka  

Więcej informacji, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy konkursu dostępne są na stronie.