Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Poczuj ZEW zwycięstwa! Mistrz wagi półciężkiej UFC Jan Błachowicz poleca ZEW for men

Jan Błachowicz – mistrz wagi półciężkiej UFC, który znalazł się w gronie najlepszych sportowców 2020 roku w prestiżowym Plebiscycie Przeglądu Sportowego, rozpoczął współpracę z ZEW for men.
O autorze
1 min czytania 2021-02-26

Marka ZEW for men tworzy kosmetyki inspirowane dziką naturą, skuteczne, ze skoncentrowanymi, silnymi składnikami aktywnymi, takimi jak węgiel drzewny z Bieszczad czy czarna huba, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości i szacunku dla środowiska. ZEW for men od pięciu lat bada męskie potrzeby i kreuje produkty, dzięki którym mężczyźni mogą na co dzień poczuć się zadbani i pewni siebie.

Ekipa ZEW for men od lat pokazuje, jak widzi siebie i swoich klientów we współczesnym świecie – mężczyzn z krwi i kości, świadomych swojej natury, którzy z determinacją idą swoją drogą, realizując pasje i ambicje, którzy podejmują wyzwania i przekraczają własne granice. Te wartości uosabia mistrz wagi półciężkiej UFC Jan Błachowicz, który w marcu tego roku stoczy walkę o obronę tytułu na gali największej światowej organizacji UFC 259, w zapowiadającym się na bardzo emocjonujący pojedynku z czempionem wagi średniej, Israelem Adesanyą. Jan Błachowicz to sportowiec, który osiąga swoje cele dzięki konsekwentnej pracy nad własnym ciałem i psychiką – jego zasłużony sukces to wynik wielu lat ringowych starć i rywalizacji, intensywnych ćwiczeń i sparingów, wyciągania wniosków z błędów i nieodpuszczania w chwilach słabości.

– Docenienie naszych produktów przez polskiego mistrza MMA Jana Błachowicza to dla ZEW for men duży zaszczyt, ale także potwierdzenie, że działamy we właściwym kierunku. Cieszymy się, że tak silny i inspirujący zawodnik promuje Polskę na sportowej arenie międzynarodowej. Mamy nadzieję, że również my dokładamy do tej promocji swoją „cegiełkę” – od pięciu lat tworzymy produkty według zasady „działamy lokalnie, sięgamy globalnie” – nasze kosmetyki produkowane są w Polsce, ze składników aktywnych pochodzących m.in. z bieszczadzkich gór, jednego z ostatnich dzikich terenów Europy, a dystrybuujemy je do kilkudziesięciu krajów na całym świecie. Także wartości ZEW for men pokrywają się z wartościami, jakie promuje Jan. Wierzymy, że najbliższa walka będzie kontynuacją jego sportowych sukcesów w świecie MMA, a nasza obecna współpraca to wstęp do dłuższej i owocnej przyjaźni – komentuje Marcin Mróz, head of sales marki ZEW for men.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj