TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cohn & Wolfe pro bono dla Fundacji Share the Care

W lutym br. agencja Cohn & Wolfe rozpoczęła współpracę z fundacją Share the Care, w ramach której zajmuje się doradztwem komunikacyjnym dla kluczowych projektów. Działania prowadzone są pro bono.
O autorze
1 min czytania 2021-03-01

W styczniu 2021 fundacja Share the Care powołała do życia Radę Programową, w skład której wchodzą ekonomiści, prawnicy, psycholodzy, socjolodzy, politycy i przedstawiciele biznesu oraz organizacji pozarządowych. Celem strategicznym Rady jest wypracowanie rekomendacji dla Ministerstwa Rozwoju Pracy i Technologii, Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej oraz Ministerstwa Finansów na temat optymalnego wariantu wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej „work-life balance” w Polsce. Dyrektywa, w ramach której kraje członkowskie powinny wprowadzić 2-miesięczne nietransferowalne urlopy rodzicielskie dla ojców, wejdzie w życie w sierpniu 2022. Wiąże się to ze zmianami legislacyjnymi, kulturowymi i społecznymi.

– Chcemy zachęcić społeczeństwo i decydentów do zmiany sposobu myślenia o tradycyjnym podziale obowiązków związanych z opieką nad dziećmi. Mamy nadzieję, że uda nam się rozpocząć dyskusję na ten temat na początek w gronie dużych firm, specjalistów HR, przedstawicieli ministerstw oraz ekspertów. Cieszymy się, że możemy polegać na ekspertyzie zespołu Cohn & Wolfe w zakresie komunikacji, która jest niezwykle ważna w tak wrażliwych dla społeczeństwa kwestiach – mówi Sylwia Ziemacka, head of partnership development w fundacji Share the Care.

– Angażujemy się w tematy, w które wierzymy osobiście oraz jako eksperci PR. Nasza motywacja jest tym większa, że działania fundacji Share the Care wspierają wprowadzenie przełomowych i wartościowych rozwiązań społecznych, biznesowych oraz systemowych. Dla zrównoważonego rozwoju społeczeństwa i gospodarki bardzo ważna jest aktywizacja kobiet na rynku pracy, zapobieganie stereotypom związanym z rolą kobiet i mężczyzn w rodzinie, zachęcanie do wspólnej odpowiedzialności obojga rodziców za opiekę nad dziećmi, umożliwienie godzenia obowiązków rodzinnych i zawodowych przez matki i ojców. Rozwiązania prawne muszą iść w parze z komunikacją i edukacją – podkreśla Izabela Wejcht, dyrektorka w Cohn & Wolfe.

– Projekty pro bono są dla nas ważne. To część naszej filozofii i podejścia do prowadzenia biznesu. Wspólnie z całym zespołem podjęliśmy strategiczną decyzję o poświęceniu części czasu pracy na działania o charakterze społecznym. Jestem dumny, że mimo wielu codziennych obowiązków, chcemy znaleźć przestrzeń do wspierania wartościowych inicjatyw. Z fundacją Share the Care połączyła nas wiara w cel oraz podobne postrzeganie świata – zaznaczył Michał Olbrychowski, head of Cohn & Wolfe

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj