Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Mediacap SA: Marcin Jeziorski awansuje, obejmując funkcję chief commercial officera

Marcin Jeziorski, wiceprezes Mediacap SA, obok nadzoru nad Grupą S/F, będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług oraz generowanie synergii w ramach holdingu.
O autorze
1 min czytania 2021-03-01

Marcin obejmuje nową funkcję CCO, aby wspierać zarządy kluczowych segmentów Mediacap S.A. w zakresie innowacji usługowych i produktowych oraz partnerstw strategicznych ze szczególnym naciskiem na najistotniejsze obszary wzrostu holdingu: Influencer Marketing, Gaming Marketing, Video Content Online oraz e-commerce.

– Marcin jako szef Grupy S/F przez ostatnie 10 lat zbudował silny biznes komunikacyjny, którego wyniki finansowe w dużej mierze sfinansowały nasze wejście w nowe segmenty działalności. Jest też współautorem strategii ekspansji Mediacap w rynek influencer i gaming marketingu. Teraz, kiedy jesteśmy liderem tego rynku, jest kluczowe, aby mógł mocniej wesprzeć holding w dalszym skalowaniu tych usług i produktów. Do tej pory zarząd Mediacap był głównie skupiony na nadzorze właścicielskim i M&A, dzięki nowej roli Marcina będziemy mogli mocniej wesprzeć nasze spółki również na poziomie komercyjnym – stwierdził Jacek Olechowski, prezes Mediacap.

Marcin Jeziorski związany jest z rynkiem marketingowym od blisko 20 lat. Zaczynał pracę w 2002 roku w sieci D’Arcy. Pracował w Saatchi & Saatchi, Team One oraz Y&R/303. Od 2011 związany jest z Mediacap SA. najpierw jako prezes należącej do holdingu agencji komunikacyjnej Scholz & Friends Warszawa, a od 2015 r. jako CEO Grupy S/F oraz wiceprezes Mediacap SA. Był zaangażowany m.in. w wejście holdingu w obszar influencer marketingu i gamingu. Projekty, które prowadził, zdobywały nagrody na festiwalach Effie (w tym Grand Prix), Cannes Lions, Golden Drum, KTR, INNOVATION Awards. Od 2018 roku jest członkiem zarządu SKM SAR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj