Majonez Kielecki ponownie wybiera MullenLowe MediaHub

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Majonez Kielecki ponownie wybiera MullenLowe MediaHub

Po udanej kampanii bożonarodzeniowej MullenLowe Media Hub zrealizuje dla Majonezu Kieleckiego kolejną kampanię tym razem wielkanocną.Digitalowy zespół MLMH ponwnie wygrał przetarg organizowany przezWSP Społem w Kielcach.

W przedmiotowej kampanii dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie oraz zakup powierzchni video w internecie. Zespołem dedykowanym do realizacji projektu dla Majonezu Kieleckiego kieruje Piotr Michalak, head of digital client service MediaHub.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij