Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Majonez Kielecki ponownie wybiera MullenLowe MediaHub

Po udanej kampanii bożonarodzeniowej MullenLowe Media Hub zrealizuje dla Majonezu Kieleckiego kolejną kampanię tym razem wielkanocną.Digitalowy zespół MLMH ponwnie wygrał przetarg organizowany przezWSP Społem w Kielcach.
O autorze
0 min czytania 2021-03-02

W przedmiotowej kampanii dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie oraz zakup powierzchni video w internecie. Zespołem dedykowanym do realizacji projektu dla Majonezu Kieleckiego kieruje Piotr Michalak, head of digital client service MediaHub.