Domiporta.pl. Do szukania mieszkania - Lowe Warsaw dla Domiporta.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Domiporta.pl. Do szukania mieszkania - Lowe Warsaw dla Domiporta.pl

Agencja Lowe Warsaw przygotowała nową kampanię dla serwisu nieruchomości Domiporta.pl. Kampania „Domiporta.pl. Do szukania mieszkania” ma za zadanie zbudowanie większej wyróżnialności marki na tle konkurencji i osadzenie jej w konkretnym kontekście szukania mieszkania.

Stąd seria kilku zabawnych historii rysunkowych pokazujących różne powody dla których ludzie chcą zmienić mieszkanie. Oryginalne ilustracje użyte w kampanii są autorstwa Przemysława Truścińskiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania zawiera: spot 15” sekundowy „Sąsiedzi” , który będzie emitowany w telewizji, kinie i Internecie oraz kreacje „Wyrosłeś z mieszkania” i „Tramwaj”, które będą użyte na outdoorze, w prasie i w kampanii internetowej.

Jest to już druga kampania agencji Lowe Warsaw dla tego klienta, pierwsza odbyła się w 2008 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij