Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Instagram uruchomił nową funkcję Live Rooms, która umożliwia prowadzenie transmisji na żywo nawet w cztery osoby jednocześnie

O autorze
0 min czytania 2021-03-02

Live Rooms to przede wszystkim ogromne możliwości kreatywnego wykorzystania transmisji na żywo. Talk show, jam session albo lekcja gotowania ze znajomymi? Od teraz twórcy mogą w nowy, kreatywny sposób angażować swoją społeczność. Tak jak wcześniej przy transmisjach na żywo, w Live Rooms istnieje możliwość organizowania zbiórek na rzecz organizacji non profit.

Jak to działa?

Aby otworzyć Live Room należy: 

  • przeciągnąć palcem w lewo i wybrać opcję transmisji na żywo  
  • dodać tytuł i zaprosić 3 innych użytkowników 
  • można także rozpocząć transmisję na żywo z 2 użytkownikami, a kolejnego dodać w trakcie 

Live Rooms będą dostępne dla wszystkich użytkowników Instagrama. Więcej informacji o znajduje się tutaj .

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj