W Walk PR Aleksandra Franas jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo na rzecz klientów agencji, organizację zespołu, nadzór client service oraz dalszy rozwój portfolio działu korporacyjnego. Z branża PR związana od ponad 6 lat, w Walk PR od czerwca 2018 r.
– To jeden z kilku awansów w Walk PR w tym roku. Stawiamy na ludzi, którzy są z nami do kilku lat, otwierając przed nimi szanse dalszego rozwoju zawodowego w naszej firmie. To ich zaangażowanie w tych trudnych pandemicznych czasach przełożyło się na rekordowe dla nas wyniki satysfakcji klientów, mierzonej wskaźnikiem NPS, który na koniec roku wyniósł blisko 70 – mówi Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aleksandra Franas specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej marek i dotychczas współpracowała m.in. z firmami z sektora e-commerce, przemysłowego, transportowego, automotive. Realizowała także szereg kampanii employer brandingowych, głównie dla firm z sektora przemysłowego, a także projekty CSR w branży healthcare.
Z wykształcenia socjolog i kulturoznawca, absolwentka UW i UKSW.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024