Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, drugi rok z rzędu wygrał przetarg na obsługę sieci supermarketów Kaufland Polska. W jego wyniku agencja pozostaje odpowiedzialna za zakup oraz optymalizację mediów offline i online.

O wyborze The Media Insight przesądziły oferta przetargowa, która spełniła potrzeby Kaufland Polska oraz zadowolenie z dotychczasowej współpracy i jej efektów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W relacjach biznesowych istotne jest, by po drugiej stronie mieć sprawdzonego, doświadczonego i wiarygodnego partnera. Jest to jeszcze ważniejsze w czasach niepewności gospodarczej. W The Media Insight i Mindshare Polska dokładamy wszelkich starań, aby być takim partnerem dla naszych klientów. Cieszę się, że Kaufland Polska to docenił, kolejny raz powierzając nam obsługę mediową – komentuje Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij