Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, drugi rok z rzędu wygrał przetarg na obsługę sieci supermarketów Kaufland Polska. W jego wyniku agencja pozostaje odpowiedzialna za zakup oraz optymalizację mediów offline i online.
O autorze
0 min czytania 2021-03-04

O wyborze The Media Insight przesądziły oferta przetargowa, która spełniła potrzeby Kaufland Polska oraz zadowolenie z dotychczasowej współpracy i jej efektów.

– W relacjach biznesowych istotne jest, by po drugiej stronie mieć sprawdzonego, doświadczonego i wiarygodnego partnera. Jest to jeszcze ważniejsze w czasach niepewności gospodarczej. W The Media Insight i Mindshare Polska dokładamy wszelkich starań, aby być takim partnerem dla naszych klientów. Cieszę się, że Kaufland Polska to docenił, kolejny raz powierzając nam obsługę mediową – komentuje Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.