H2O realizuje spoty reklamowe w 3D dla Intermag

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
H2O realizuje spoty reklamowe w 3D dla Intermag

Agencja wygrała przetarg na przygotowanie serii spotów reklamowych w technologii 3D dla INTERMAG – lidera biostymulacji roślin. Są one częścią międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.

Spoty dedykowane markom Tytanit i Optysil są częścią zaplanowanej globalnej kampanii reklamowej w digitalu. Celem agencji było przede wszystkim podkreślenie kluczowej cechy obu produktów – ich zaawansowania technologicznego i wysokiej skuteczności. Stąd wybór animacji 3D, dzięki której udało się zaprezentować marki z zupełnie nowej strony. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prezentacja działania na poziomie molekularnym jest niezwykle sugestywne i pozwala odbiorcy lepiej zrozumieć benefity funkcjonalne produktów. To pierwsze tak nowoczesne i widowiskowe rozwiązanie w branży klienta na polskim rynku.

– Zależało nam, aby nowa kampania naszych flagowych produktów prezentowała ich unikatowe cechy i efektywność działania. Zaproponowane przez agencję rozwiązanie przeszło nasze oczekiwania. Jest nie tylko widowiskowe wizualnie, ale pozwala na bardzo wysokim poziomie szczegółowości opowiedzieć o produkcie. A co ważne w skondensowanej, atrakcyjnej i łatwo przyswajalnej przez odbiorców formie – mówi Piotr Mańdok z Intermag. 

Za projekt całościowo odpowiedzialna jest agencja H2O – od strategii marki, przez koncept kreatywny, scenariusze aż po kompleksową realizację.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij