Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Z okazji Dnia Kobiet Netflix wprowadza nową kategorię i przekazuje 5 mln dolarów na wsparcie kobiet w branży filmowej

Z okazji Dnia Kobiet Netflix wprowadza nową kategorię i przekazuje 5 mln dolarów na wsparcie kobiet w branży filmowej
Netflix postanowił w wyjątkowy sposób świętować tegoroczny Dzień Kobiet – platforma wprowadza nową kategorię filmów o kobietach i przygotowanych przez przedstawicielki płci żeńskiej, a także przekazuje 5 mln dolarów na wsparcie twórczyń z branży filmowej.
O autorze
2 min czytania 2021-03-05

Przedstawicielki różnych grup społecznych i kultur musiały długo czekać, aż na ekranie pojawią się bohaterki, z którymi mogłyby się utożsamiać i powiedzieć: „ona jest taka jak ja!”. Lata pracy i walki o głos dały efekty. W obecnych produkcjach kobiecy pierwiastek jest o wiele bardziej widoczny, zarówno w treściach, jak i w zespołach osób stojących za kamerą. Netflix chce kontynuować ten trend, w związku z czym rozwija projekt wsparcia kobiet w branży rozrywkowej.

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet na platformie pojawiła się nowa kategoria z produkcjami o kobietach w roli głównej – znajdziemy tam m.in. filmy „Anna Karenina”, „Maria Skłodowska-Curie” czy głośny serial „Gambit Królowej”. Co więcej, wśród wybranych produkcji pojawiły się również takie, które zostały stworzone przez przedstawicielki płci żeńskiej. 

W ramach obchodów tegorocznego Dnia Kobiet Netflix przygotował również trwający nieco ponad minutę spot, który pokazuje przełomowe momenty dla kobiet w kinie.

To jednak nie wszystko – Netflix poinformował, że pierwsze 5 mln dolarów z niedawno utworzonego funduszu na rzecz równości twórczej zostanie przeznaczone na wsparcie i rozwój nowego pokolenia kobiet branży filmowej. Trafią one do budżetu programów, których celem jest odkrywanie i szkolenie młodych utalentowanych kobiet z całego świata, by następnie pomóc im w zdobyciu wartościowej pracy. Netflix planuje wspierać inicjatywy, które pomogą rozwijać kompetencje kobiet w branży filmowej, takie jak warsztaty dla początkujących scenarzystek czy producentek, podczas których nauczą się realizować swoje śmiałe twórcze wizje, czy zobaczą jak wygląda procesu produkcji oraz zdobędą bezcenne doświadczenie bezpośrednio na planie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dziś, zarówno historię kina, jak i bibliotekę Netflix tworzy wiele utalentowanych kobiet z całego świata i nie brakuje tam polskich nazwisk: Agnieszka Holland, Kasia Adamik, Olga Chajdas, Agnieszka Smoczyńska, Anna Kazejak, Anna Jadowską czy Jagoda Szelc. Netflix planuje kolejne polskie produkcje, więc lista twórczyń i aktorek, których talenty będą mogli poznać widzowie na całym świecie, będzie stawała się coraz dłuższa – ogłasza Netflix w oficjalnym oświadczeniu. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Międzynarodowy Dzień Kobiet to wyjątkowe święto, podczas którego kobiety na całym świecie zabierają głos i zwracają uwagę na swoją pozycję w społeczeństwie. Do tegorocznej celebracji aktywnie włącza się także agencja 24/7Communication, która na ten dzień przygotowała niezwykły event – #KobietywPR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Z okazji ubiegłorocznego Dnia Kobiet postanowiliśmy zapytać kilka przedstawicielek płci żeńskiej z branży kreatywnej o to, jak ich zdaniem zmieniał się wizerunek kobiet w reklamie. Czy zmienił się na lepsze czy na gorsze? Co miało wpływ na to?