Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami, prezeską ponownie Luiza Jurgiel-Żyła

O autorze
2 min czytania 2021-03-05

Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wybrało w czwartek, 4 marca 2021 w Warszawie swoje nowe władze. Po raz drugi prezeską została Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami wybrano Cypriana Maciejewskiego i Bartosza Milczarczyka. W zarządzie zasiądą także Żaneta Czyżniewska i Roksana Obuchowska-Waślicka. Zmienił się także skład Rady Nadzorczej.

Luiza Jurgiel-Żyła to PR managerka w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych, wcześniej pracowała w agencji FIRST Public Relations. Z PSPR jest związana od 2009 roku, kiedy była asystentką zarządu, zasiadała w zarządach w kadencji Szymona Sikorskiego i Krystiana Dudka. W 2019 roku objęła stanowisko prezeski PSPR.

– Ostatnie dwa lata były bardzo intensywne i owocne w PSPR, co zaowocowało rekordowymi wzrostami liczby członków, w szczególności tych zaangażowanych. Hasło przyświecające mojej prezentacji wyborczej to: PSPR: Integrator. Edukator. Centrum Dialogu. Wierzę, że wspólnie z nowym zarządem, szefami klubów i członkamia zrealizujemy tę wizję – mówi Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR.

Na kolejną kadencję wiceprezesem zarządu pozostanie Bartosz Milczarczyk, wicedyrektor Stołecznego Biura Turystyki, w którym kieruje kluczowymi obszarami promocji Warszawy na arenie międzynarodowej. Zaczynał w dziale marketingu Wodociągów Warszawskich, gdzie po krótkim czasie został rzecznikiem. Potem przez ponad 7 lat był rzecznikiem prasowym Urzędu m.st. Warszawy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wiceprezesem zarządu PSPR został również Cyprian Maciejewski, który pracuje w gdańskim magistracie oraz jako niezależny doradca i szkoleniowiec. Od wielu lat działa w PSPR, w ubiegłej kadencji był członkiem zarządu stowarzyszenia. Wcześniej był rzecznikiem prasowym ZU; przez 6 lat pracował jako PR manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia.

W zarządzie debiutują Żaneta Czyżniewska i Roksana Obuchowska-Waślicka. Żaneta Czyżniewska jest starszą specjalistką ds. współpracy z mediami w Muzeum POLIN i doktorantką Szkoły Doktorskiej w Szkole Głównej Handlowej w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Tworzy rozprawę doktorską o orientacji na markę muzeów w Polsce; jest również trenerką wizerunku w mediach tradycyjnych i online.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Roksana Obuchowska-Waślicka specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania public relations i dba o wizerunek organizacji na rynku polskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w pracy dla międzynarodowych korporacji, w różnych branżach (FMCG, IT, finansowej).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowa Rada Nadzorcza PSPR

Zmienił się też skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Maria Buszman (prezes Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie oraz wykładowca), Anna Kiryjow-Radzka (prezes Stowarzyszenia „PRom”), Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), Michał Sobiło (właściciel agencji Icon Strategies), Mateusz Witczyński (rzecznik prasowy Urzędu dzielnicy Wola miasta stołecznego Warszawy, doradca).

W poprzednim zarządzie PSPR obok Luizy Jurgiel-Żyły zasiadali Bartosz Milczarczyk (wiceprezes), Emilia Zakrzewska (wiceprezes) oraz Cyprian Maciejewski, Agnieszka Bednarczyk i w 2020 roku Maciej Krzysztoszek jako p.o. członka zarządu. W radzie nadzorczej zaś Jan Matysik (przewodniczący), Marcin Jańczuk, Andrzej Pawelczak, Michał Sobiło i Mateusz Witczyński.

Władze PSPR wybierane są na dwa lata.