The Lidl Way to Career to program stażowy, który od wielu lat cieszy się dużym zainteresowaniem studentów i absolwentów. W poniedziałek, 8 marca, wystartowała jubileuszowa 10. edycja tego programu. Sieć Lidl Polska poszukuje ambitnych i pracowitych osób, które będą chciały nabyć nowe doświadczenie zarówno w centrali, jak i w biurach sprzedaży firmy w obszarach takich jak: zakupy, sprzedaż, finanse, księgowość, controling, marketing oraz personalny. W zdalnej rekrutacji do The Lidl Way to Career mogą uczestniczyć osoby ze statusem studenta lub absolwenci do 30. roku życia.
– The Lidl Way to Career co roku wzbudza duże zainteresowanie wśród studentów. Potwierdzeniem dużej popularności programu jest fakt, że w tym roku organizujemy go już po raz 10. Jesteśmy otwarci na wszystkie osoby, które są ambitne, pracowite oraz są gotowe, aby podejmować z nami nowe wyzwania! Program stażowy na pewno pomoże rozwinąć stażystom ich umiejętności i ułatwi im start w życiu zawodowym. W Lidl Polska stażystów traktujemy bardzo poważnie – mają szanse samodzielnie wykonywać zadania oraz prowadzić projekty. Część z nich może liczyć również na dalsze zatrudnienie – po zeszłorocznej edycji aż 70% stażystów zostało z nami na dłużej, otrzymując ofertę pracy – mówi Jakub Ostrowski, kierownik Działu Rekrutacji i Budowania Marki Pracodawcy, Lidl Polska
Zobacz również
Proste zasady
Oprócz nabycia nowych doświadczeń oraz zdobycia wiedzy, tegoroczni stażyści biorący udział w The Lidl Way to Career otrzymają również wyższe niż w poprzednich latach wynagrodzenie – aż 3500 zł brutto miesięcznie. Rekrutacja będzie prowadzona w sposób zdalny, a aplikować można do końca marca br. Ogłoszenia dotyczące stażu w odpowiednim dziale w Lidl Polska znajdują się na stronie kariera.lidl.pl. Stażyści, którzy przejdą proces rekrutacji, otrzymają umowę stażową oraz odbędą trzymiesięczny staż od 1 lipca do 30 września br. W trakcie programu stażowego będą mieli okazję współpracować z najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie, a także samodzielnie zrealizować projekt.
Kampania „Celuj w staż”
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Rekrutacji do programu stażowego The Lidl Way to Career towarzyszy kampania, której nośnikiem są kanały social media oraz promocja podczas wirtualnych targów pracy – Absolvent Talent Day oraz Jobicon.
Słuchaj podcastu NowyMarketing