Firma Meatless Farm została oficjalnym partnerem Realu Madryt

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Firma Meatless Farm została oficjalnym partnerem Realu Madryt

Real Madryt łączy siły z Meatless Farm, jednym z największych producentów żywności roślinnej w Europie. Celem współpracy jest promocja bardziej zrównoważonych nawyków żywieniowych i zwiększenie świadomości na temat znaczenia ograniczenia spożycia mięsa na rzecz zdrowia i lepszego samopoczucia.

Dietetycy Realu Madryt wraz z Meatless Farm chcą pokazać, jak żywność roślinna może funkcjonować w ramach zbilansowanej diety. Jak podaje Real Madryt w swojej oficjalnej informacji prasowej, piłkarze podzielą się swoimi doświadczeniami z ograniczeniem spożycia mięsa i stosowaniem bardziej roślinnej diety, podkreślając korzyści zarówno dla środowiska, jak i dla nich samych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Meatless Farm wyznaje zarówno zrównoważony rozwój, jak i odżywianie, czyli dwa podstawowe elementy strategii Realu Madryt i naszej działalności. Jako globalny zespół mamy do odegrania ważną rolę w angażowaniu się w życie społeczne, aby dokonać rzeczywistych zmian, które pomogą stworzyć bardziej zrównoważony świat oraz poprawić zdrowie i wydajność osobistą – mówi Emilio Butragueño, dyrektor ds. Relacji Instytucjonalnych klubu.

– Marki takie jak Beyond Meat już od kilku lat angażują gwiazdy NBA czy NFL jako swoich ambasadorów, a fakt, że skupiony na europejskim rynku Meatless Farm ogłasza oficjalną współpracę z Realem Madryt należy traktować jako krok milowy w kontekście popularyzacji roślinnego jedzenia – mówi Maciej Otrębski, Strategic Partnership Manager w kampanii RoślinnieJemy – Jeszcze kilka lat temu zaśmiałbym się głośno na samą myśl o możliwości takiej współpracy. Dzisiaj jest ona realnym sygnałem, że roślinne jedzenie to next big thing – dodaje Otrębski.

Brytyjskie Meatless Farm to jeden z kluczowych producentów roślinnych alternatyw mięsa. Pod koniec 2020 roku spółka otrzymała 31 milionów USD inwestycji, które ma pozwolić jej na dalszy globalny rozwój i skalowanie dystrybucji. Według Nielsen Market Research, wartość europejskiego rynku produktów roślinnych wzrosła w latach 2018-2020 o 49%. Dynamiczny wzrost zainteresowania roślinnym jedzeniem, a szczególnie alternatywami mięsa zaobserwować można także na polskim rynku. GfK Polonia wskazuje, że wartość sprzedaży roślinnego mięsa zwiększyła się o 138% w ciągu ostatniego roku.

– Jeśli chcemy stawić czoła obecnemu kryzysowi klimatycznemu i roli, jaką odgrywa w nim żywność, musimy ciągle iść naprzód. Real Madryt jest idealnym partnerem, który pomoże nam osiągnąć ten cel, będąc jednym z wiodących klubów pod względem zaangażowania w zrównoważony rozwój. Klub posiada wartości, ambicje, doświadczenie, zasięg i wpływy, które mogą pomóc w stworzeniu globalnego ruchu na rzecz zmian – Morten Toft Bech, założyciel Meatless Farm.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij