Książęce z Księciem w roli głównej. Marka startuje z nową kampanią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Książęce z Księciem w roli głównej. Marka startuje z nową kampanią

W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logotypu Książę – brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Książę w nowym spocie oraz w materiałach wspierających promuje wariant Książęce IPA.

Świeży spot Książęcego Kompanii Piwowarskiej to intrygująca, zaskakująca podróż przez świat piwa narysowany współczesną sztuką kolażu. Przewodnikiem jest odmieniony Książę dynamicznie poruszający się w wysmakowanej wizualnie, pełnej przygód sensualnej rzeczywistości. Nowy świat Książęcego jest efektem procesu zmiany, który rozpoczął się rok temu. Zapoczątkowały go zmienione opakowania. Wraz z nimi narodziła się komunikacja bazująca na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Cieszę się, że Książę pojawił się w naszej komunikacji. Nie musieliśmy wymyślać tej postaci, bo była z nami od zawsze: zakorzeniona w tradycji, powiązana z nazwą marki. Dla tak charyzmatycznego bohatera i jego opowieści potrzebowaliśmy odpowiedniej formy. Kolaż idealnie spełnił nasze potrzeby. Dzięki otwartości takiego języka wizualnego możemy się wyróżnić i pokazać to, co charakteryzuje Książęce – różne style oraz wysoką jakość – mówi o odświeżeniu wizerunku marki Maciej Kuś, brand manager Książęcego.

Kampania jest częścią nowej platformy komunikacji marki. Za jej opracowanie odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F. To kolejny już projekt Scholz & Friends Warszawa dla Kompanii Piwowarskiej i marki Książęce. 

Nowa kampania wystartowała 11 marca i będzie obejmować telewizję, VOD, działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz materiały POS. Za działania ATL odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, reżyserem spotu jest Marcin Filipek, a operatorem Wojtek Zieliński. Kostiumy przygotowała Malwina Wędzikowska, scenografię Robert Dąbrowski. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Platige we współpracy z BrosFX, a udźwiękowieniem Juice. Planowaniem mediów dla marki Książęce zajmuje się Zenith, a za prowadzenie działań digital odpowiada agencja Gong.

Premiera kolejnego spotu Książęcego promującego tegoroczną nowość zapowiedziana jest na kwiecień tego roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij