Irlandzki pomysł w Polskim wykonaniu. Jameson zdradza, kto odpowiada za wiele aktywacji kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey”

O autorze
2 min czytania 2021-03-11

Szukamy odpowiedzi na pytania: z kim w ostatnim czasie zamieszali warszawscy Barberzy? Czy postawili na ostre cięcie, a może byli nad wyraz precyzyjni? Co łączy ich z kawowymi ekspertami, czy studiami tatuażu? Kogo inspiruje miejski klimat? I co w tym zestawieniu robią polskie kosmetyki do brody? Czy jest coś, co łączy ich wszystkich?

Odpowiedź jest bardzo prosta, właściwie wystarczy jedno słowo, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości: Jameson! Ten znany trunek od lat kojarzony jest z symbolami miejskiej kultury, a od jakiegoś czasu ambasador – David O’Boyle otwiera się na nowości, które podkreślają główną wartość marki – budowanie więzi międzyludzkich. Marka podkreśla, że na pozór dzielące nas różnice mogą się okazać powodem, który nas połączy.

We wrześniu tego roku ruszyła głośna kampania „Tyle różnic, jedna whiskey”. Od tego czasu Jameson nie zwalnia tempa i ciągle zaskakuje nas nowymi pomysłami, każdy z nich jest inny, ale wszystkie łączy: pasja, lokalność i irlandzka whiskey.

– Wierzę w budowanie autentycznej więzi pomiędzy marką i ludźmi, dzięki temu współpraca jest szczera i przynosi każdej ze stron same korzyści. Odbiorcy wyczuwają takie rzeczy – mówi brand ambasador marki – David O’Boyle.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Osiemnaście miesięcy temu David przeprowadził się do Polski. Wcześniej pracował w Tajlandii jako International Brand Ambasador Jamesona. W obu miejscach kierował się tą samą zasadą: „Rozmawiaj z każdym, odkrywaj wszystko wszędzie i zawsze miej oczy szeroko otwarte”. Wiele współprac jakie David zaaranżował zaczęło się od przypadkowej rozmowy przy kawie z nieznajomymi, którzy potem stali się dobrymi przyjaciółmi zarówno Davida jak i Jamesona. Przykładem jest jego dobry przyjaciel z Bearded Coffee. Podczas pierwszego pobytu w Polsce, David kupił kawę od Bartka z Bearded Coffee – obecnie pracują już nad 4 wspólną współpracą.

W Polsce O’Boyle kontynuuje swoje poza szablonowe podejście, podejmuje współpracę z przedstawicielami manufakturowych firm, aby wspólnie z nimi tworzyć unikalne projekty. Do tej pory David podjął współpracę z ponad pięćdziesięcioma przedsiębiorcami, specjalizujących się w różnych dziedzinach, obejmujących między innymi Barberów, streetwear, sztukę, kawę, tatuaże i fotografię. Przemierzył Polskę wzdłuż i wszerz, żeby znaleźć najlepszych specjalistów. Razem z piętnastoma polskimi Barber Shopami stworzył „Jameson Barber Family”. Ostatnio premierę miała jego kampania „J-Shirts” podczas której stworzył unikatowe koszulki wraz z trzema inspirującymi, polskimi artystami (Zulu Kuki, WLK i Didienko). W tym roku David może się pochwalić najnowszą współpracą z pro- ekologiczną polską firmą – Zew for Men.Planuje także współpracę z Warsaw Saints, oraz palarnią kawy Praska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jameson wraz z Davidem O’Boyle zapowiada kolejne niestandardowe działania, ale nie zamierzają zmieniać zasad gry. Nadal będzie bardzo miejsko, bardzo indywidualnie i z dużą dawką humoru. Wiele aktywacji zaplanowanych jest już 17 marca, w Dzień Świętego Patryka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie szczegóły pojawią się niebawem na Instagramie marki: https://www.instagram.com/jamesonwhiskey_pl/.