Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle

Po wyemitowanym w niedzielę 7 marca wywiadzie Oprah Winfrey z księciem Harrym i Meghan Markle na antenie CBS w Stanach Zjednoczonych o parze mówiono w wielu mediach na świecie. W Polsce w pięć dni od emisji rozmowy we wszystkich typach mediów pojawiło się aż 5,8 tys. publikacji i wciąż ich przybywa.

W niedzielę premierę rozmowy w CBS śledziło 17,1 mln osób. Następnego dnia, 8 marca br. o godz. 20.30 stacja TVN24 wyemitowała wywiad, który oglądało około 1,3 mln widzów. W dwa dni po emisji w prasie, radiu, telewizji, portalach internetowych i w social mediach pojawiało się na ten temat prawie 4,3 tys. publikacji o dotarciu na poziomie 53,3 mln kontaktów z przekazem i ekwiwalencie reklamowym AVE 14,8 mln złotych. Do czwartku 11 marca odnotowano natomiast wzrost do liczby 5,8 tys. w tym: 56 w telewizji, 152 w radiu, 2,3 tys. w portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter, Instagram aż 3,1 tys. Dotarcie zebranych publikacji wynosi 65,8 mln a ekwiwalent reklamowy 19,1 mln złotych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prasa

W prasie o wywiadzie i losach książęcej pary pisały między innymi tytuły Życie na Gorąco, Fakt, Angora, Super Express, Viva, Dziennik Zachodni, Gazeta Pomorska, Głos Wielkopolski, Gazeta Współczesna, Kurier Poranny, Kurier Lubelski, Express Bydgoski i wiele innych redakcji regionalnych. Wartość reklamowa publikacji i wzmianek prasowych wynosi 1,5 mln złotych, dotarcie natomiast szacuje się na ok. 7,7 mln kontaktów.

Telewizja

W telewizji mówiono o wywiadzie Meghan i Harry’ego w stacjach TVN, Polsat i TVP1 – najczęściej treści ukazywały się zaś w TVN24 i Polsat News. W sumie 56 materiałów wyemitowanych u ww. nadawców w okresie od 7 do 11 marca przełożyło się na dotarcie w wysokości 5,1 mln kontaktów z przekazem i ekwiwalent reklamowy na poziomie 2,6 mln złotych.

Radio

O wywiadzie najczęściej wspominało radio RMF FM i Radio ZET. Dodatkowo informacje pojawiały się między innymi w TOK FM i Programie Pierwszym Polskiego Radia oraz stacjach regionalnych: PR Kraków, PR Szczecin, PR Rzeszów, Radio Eska Poznań, Radio Eska Wrocław, czy Radio Plus Gdańsk i Łódź. Łączna liczba publikacji i wzmianek w tym medium wynosi 152 o zasięgu na poziomie 8,7 mln kontaktów i AVE w wysokości 171 tys. złotych.

Portale internetowe i social media

Najwięcej treści nawiązujących do rozmowy z księciem Harrym i Meghan Markle odnotowano w portalach internetowych i mediach społecznościowych, w tym w social mediach najczęściej na Twitterze i Facebooku. Łączny wynik dla obu rodzajów medium to 5 524 materiałów o dotarciu szacowanym na 44,3 mln kontaktów z przekazem i wartości reklamowej 14,7 mln złotych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij