Mondelez Polska kolejny rok z rzędu stawia na współpracę z Big Picture

Mondelez Polska po raz kolejny powierzył działania komunikacyjne agencji Big Picture. Współpraca trwa nieprzerwanie od 2015 roku. Zespół agencji odpowiada za działania z obszaru PR korporacyjnego a także projekty dla marek wchodzących w portfolio producenta, m.in. Milki, Oreo i Toblerone.
O autorze
1 min czytania 2021-03-15

Mondelez Polska to jeden z kluczowych klientów Big Picture.

Do bieżących zadań Big Picture należy opracowywanie kompleksowych strategii PR w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej. Agencja odpowiada również za komunikację platform wizerunkowych, w tym za koordynację działań egzekucyjnych, m.in. relacje z mediami, promocję nowości produktowych, czy współpracę z influencerami.

Wśród kampanii produktowych, które są obecnie realizowane przez zespół Big Picture, znajduje się nowa platforma wizerunkowa marki Milka „Delikatność smakuje lepiej”. Celem działań PR jest podkreślenie siły emocji i drobnych gestów wobec drugiego człowieka, wynikających z czułości oraz ludzkiej wrażliwości.

W ramach trwającej właśnie trzeciej odsłony kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” agencja wspiera klienta w działaniach zachęcających do wspólnego kibicowania. Kluczowym elementem kampanii jest współpraca z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry Narodowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Big Picture komunikuje także kluczowe produkty z portfolio producenta, w tym nowości wprowadzone na rynek na przełomie ubiegłego i obecnego roku. Wśród nich można wymienić: Milka Oreo Sensations, czyli pierwsze ciastka Milka z kremem o smaku Oreo, Oreo Golden – uwielbiane przez konsumentów ciastka Oreo – tym razem w nowej złotej odsłonie, czy kultową czekoladę Toblerone.

Agencja wspiera również Mondelez Polska w ramach działań z zakresu PR-u korporacyjnego i public affairs. Do zadań agencji należy m.in. pozycjonowanie przedstawicieli firmy w mediach, wsparcie komunikacyjne nowych inicjatyw biznesowych oraz działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. W szczególności agencja jest odpowiedzialna za komunikację cyklicznych raportów Mondelez – „Snacking Made Right”, prezentującego działalność ESG firmy oraz „State of snacking” poświęconego trendom w branży przekąskowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się