15. marca Lidl Polska świętuje Światowy Dzień Konsumenta

W poniedziałek, 15 marca przypada Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji sieć Lidl podsumowuje ostatnie miesiące pracy oraz świętuje zdobycie nagrody „Gwiazda Jakości Obsługi 2021” – jest to najlepsze docenienie pracy całego zespołu Lidl Polska przez klientów.
O autorze
1 min czytania 2021-03-15

Jak podkreśla firma Lidl Polska, pomimo wymagających i nieustannie zmieniających się okoliczności w obliczu pandemii, z sukcesem wypełnia swoją podstawową misję, dostarczając społeczeństwu artykuły spożywcze i przemysłowe wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowane w sposób zrównoważony.

W ostatnich miesiącach sklepy Lidl Polska były nieprzerwanie otwarte dla swoich klientów, w regularny sposób dostarczając im produkty. Zespół Lidl Polska zdaje sobie sprawę jak istotny jest dostęp do sklepów dla całego społeczeństwa – to motywuje wszystkich pracowników do dawania z siebie jeszcze więcej. Firma z powodzeniem wprowadzała nowe środki bezpieczeństwa, czasami reagując wręcz z dnia na dzień. Finalnie sieć zwiększyła poziom ochrony w swoich sklepach i sprawiła, że klienci oraz pracownicy czują się w Lidlu bezpiecznie. Ostatni rok stanowił i w dalszym ciągu stanowi dla Lidla test społecznej odpowiedzialności organizacji, a klienci uważają, że udało się go zdać Lidlowi z powodzeniem. Świadczy o tym docenienie standardów obsługi klienta w ramach ogólnopolskiego programu „Gwiazda Jakości Obsługi 2021”. W ramach programu poziom zadowolenia i satysfakcji klientów w całej Polsce jest badany przez 365 dni w roku. Konsumenci oceniają pięć obszarów: wygląd miejsca obsługi, zachowanie personelu, wiedza i kompetencje personelu, czas i organizacja obsługi oraz oferta, cena, asortyment. Klienci udzielili ponad 2 800 ocen w kategorii supermarkety, a ich zadowolenie z pełnego doświadczenia zakupowego ze sklepami Lidl Polska zaowocowało przyznaniem sieci po raz kolejny nagrody „Gwiazda Jakości Obsługi 2021”. Firma dziękuje swoim pracownikom za zaangażowanie, a kientom za docenienie ciężkiej pracy zespołu Lidl Polska.

Pandemia sprawiła, że Lidl dostosował swoje działania marketingowe i promocyjne do aktualnych warunków. W początkowych miesiącach pandemii część powierzchni marketingowych sieć przeznaczyła na podziękowania dla pracowników, tzn. zamiast regularnej promocji produktów zdecydowała, że to jest odpowiedni czas i miejsce, aby powiedzieć wszystkim swoim pracownikom „dziękuję” za zaangażowanie. Kampanie „Jesteście bohaterami” oraz „Niezależnie od sytuacji praca w Lidlu” zdobyły później główne nagrody w ramach Employer Branding Excellence Awards 2020.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj