15. marca Lidl Polska świętuje Światowy Dzień Konsumenta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
15. marca Lidl Polska świętuje Światowy Dzień Konsumenta

W poniedziałek, 15 marca przypada Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji sieć Lidl podsumowuje ostatnie miesiące pracy oraz świętuje zdobycie nagrody „Gwiazda Jakości Obsługi 2021” – jest to najlepsze docenienie pracy całego zespołu Lidl Polska przez klientów.

Jak podkreśla firma Lidl Polska, pomimo wymagających i nieustannie zmieniających się okoliczności w obliczu pandemii, z sukcesem wypełnia swoją podstawową misję, dostarczając społeczeństwu artykuły spożywcze i przemysłowe wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowane w sposób zrównoważony.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ostatnich miesiącach sklepy Lidl Polska były nieprzerwanie otwarte dla swoich klientów, w regularny sposób dostarczając im produkty. Zespół Lidl Polska zdaje sobie sprawę jak istotny jest dostęp do sklepów dla całego społeczeństwa – to motywuje wszystkich pracowników do dawania z siebie jeszcze więcej. Firma z powodzeniem wprowadzała nowe środki bezpieczeństwa, czasami reagując wręcz z dnia na dzień. Finalnie sieć zwiększyła poziom ochrony w swoich sklepach i sprawiła, że klienci oraz pracownicy czują się w Lidlu bezpiecznie. Ostatni rok stanowił i w dalszym ciągu stanowi dla Lidla test społecznej odpowiedzialności organizacji, a klienci uważają, że udało się go zdać Lidlowi z powodzeniem. Świadczy o tym docenienie standardów obsługi klienta w ramach ogólnopolskiego programu „Gwiazda Jakości Obsługi 2021”. W ramach programu poziom zadowolenia i satysfakcji klientów w całej Polsce jest badany przez 365 dni w roku. Konsumenci oceniają pięć obszarów: wygląd miejsca obsługi, zachowanie personelu, wiedza i kompetencje personelu, czas i organizacja obsługi oraz oferta, cena, asortyment. Klienci udzielili ponad 2 800 ocen w kategorii supermarkety, a ich zadowolenie z pełnego doświadczenia zakupowego ze sklepami Lidl Polska zaowocowało przyznaniem sieci po raz kolejny nagrody „Gwiazda Jakości Obsługi 2021”. Firma dziękuje swoim pracownikom za zaangażowanie, a kientom za docenienie ciężkiej pracy zespołu Lidl Polska.

Pandemia sprawiła, że Lidl dostosował swoje działania marketingowe i promocyjne do aktualnych warunków. W początkowych miesiącach pandemii część powierzchni marketingowych sieć przeznaczyła na podziękowania dla pracowników, tzn. zamiast regularnej promocji produktów zdecydowała, że to jest odpowiedni czas i miejsce, aby powiedzieć wszystkim swoim pracownikom „dziękuję” za zaangażowanie. Kampanie „Jesteście bohaterami” oraz „Niezależnie od sytuacji praca w Lidlu” zdobyły później główne nagrody w ramach Employer Branding Excellence Awards 2020.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij