Agencja Bloomnet obsługuje sportową markę Xplova

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Bloomnet obsługuje sportową markę Xplova

Agencja Bloomnet Interactive jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek marki Xplova. Azjatycka firma należąca do grupy Acer, specjalizuje się w produkcji nowoczesnego sprzętu dla kolarzy.

Agencja Bloomnet Interactive jest odpowiedzialna za działania PR-owe i marketingowe, ale nie tylko. Powołana przez nią marka bn sales ma zajmować się również dystrybucją produktów Xplova.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sama Xplova powstała w 2008 r. na Tajwanie i specjalizuje się w produkcji nowoczesnego sprzętu kolarskiego, m.in. komputerów rowerowych, inteligentnych trenażerów oraz aplikacji. Marka obecna jest już w ponad 20 krajach w Azji, Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Afryce.

– Cieszymy się, że od teraz Xplova będzie dostępna także w Polsce. Kolarze trenujący bardziej profesjonalnie, zyskają dostęp do ciekawych innowacji, ponieważ nad nowinkami pracują tam m.in. specjaliści grupy Acer. Gigant z branży IT został właścicielem marki Xplova w 2015 r. – mówi Łukasz Dudko, założyciel Bloomnet Interactive. To także on będzie odpowiadał ze strony agencji za działania na rzecz Xplova.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij