TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Budowanie zaangażowanej społeczności wokół mediów tematem drugiego odcinka „Rozmów Facebooka”

W drugim odcinku podcastu „Rozmowy Facebooka” w dyskusji biorą udział redaktor naczelna Outriders, Anna Górnicka oraz współtwórca Kanału Sportowego, Tomasz Smokowski.
O autorze
1 min czytania 2021-03-16

Tym razem tematem rozmowy są media, które dynamicznie adaptują się do nowej rzeczywistości. Goście „Rozmów Facebooka” wymieniają się swoimi doświadczeniami w tym obszarze i opowiadają o nowych formatach oraz o kluczowej roli zaangażowanej społeczności dla istnienia dziennikarstwa. Wspominają także o swoich początkach – jak powstał Kanał Sportowy, w którym nie ma sportu oraz jak Outriders urosło dzięki swoim czytelnikom.

– To niesamowite, ale o czym nie piszemy, to okazuje się, że istnieje osoba specjalizująca się w tej dziedzinie, która się do nas odzywa. (…) Cieszę się, że na naszych czytelnikach możemy polegać również w tym zakresie – mówi Anna Górnicka, redaktor naczelna Outriders.

Ponadto, zarówno Ania Górnicka jak i Tomek Smokowski podzielili się pomysłami Outriders i Kanału Sportowego na przyszłość.

– Chcemy trochę bardziej zaangażować ludzi w takie bycie razem z nami. Myślimy, żeby za kilka miesięcy na kształt Kanału Sportowego powstał pub sportowy, bazujący na naszej wiedzy oraz na całej linii graficznej i identyfikacji wizualnej. […] W pubie mielibyśmy szansę spotkać się z ludźmi, którzy mogliby tam wpaść, napić się piwa, obejrzeć trochę sportu, a przy okazji zobaczyć, że za dźwiękoszczelną pleksą znajduje się studio, do którego mogą przyjść i zadać pytanie, zrobić sobie z nami zdjęcie, posłuchać spotkania z jednym, drugim, trzecim gościem albo po prostu obejrzeć z nami mecz, co byłoby bardzo fajne – opowiada Tomasz Smokowski z Kanału Sportowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszamy do słuchania. Podcast dostępny jest na wszystkich platformach streamingowych, w tym Spotify oraz Apple Podcasts.

Słuchaj podcastu NowyMarketing