Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mural pełen dźwięków. Trwa kampania męskiego zapachu Y od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent jest marką niepokorną. Dlatego jej najnowsza kampania dla męskiego zapachu Y również krąży wokół stwierdzenia „Why not?”, zachęcając do pójścia pod prąd, jeżeli na szali są nasze marzenia. W ramach trwającej kampanii powstał mural, który w piątkowy wieczór dosłownie „ożył”.
O autorze
1 min czytania 2021-03-17

Do grupy zapachów Y: EDP, EDT, EDP Live Intense dołączył nowy zapach Y Le Parfum. Na muralu promującym perfumy widnieje ambasador Lenny Kravitz – piosenkarz, instrumentalista, autor tekstów, producent i fotograf. Ikona stylu i symbol męskości. Odważny, bezkompromisowy i bezustannie przesuwający granice. W swoim życiu nie raz miał okazję odważnie wypowiedzieć „Why not?”.

Mural w miniony piątek wybrzmiał tysiącem dźwięków – na scenie pojawił się FISZ EMADE TWORZYWO. Artysta w ramach prezentacji projektu stanął na 5-metrowej konstrukcji, aby zamienić mural w muzyczne doświadczenie. Muzyka na żywo w przestrzeni miasta i legenda rocka w tle to niespodziewane połączenie, które mogli podziwiać przechodnie.

– Czarne okulary, dredy i skórzana kurtka to znaki rozpoznawcze naszego nowego ambasadora perfum Y. Jak mawiał Monsieur Laurent: „Fashion fades, style is eternal”. Cieszymy się, że możemy przedstawić tak znakomitą postać, która uosabia DNA marki YSL – życie według własnych reguł, dążenie do celu i nieograniczoną kreatywność. To dlatego w spocie promującym perfumy Y wybrzmiewa utwór „Are you gonna go my way!”. W sercu marki jest Monsieur Yves Saint Laurent, który radykalnie zmienił zasady świata luksusowych marek, redefiniując modowe kody. Mural w Warszawie to ukłon w stronę wyjątkowego artysty. A występ Fisza na jego tle to genialne połączenie dwóch scenicznych legend – mówi Julia Ufnalewska-Tkacz, media & brand engagement manager YSL. 

Mural YSL z wizerunkiem Lennego Kravitza będzie można odwiedzać na ul. Tamka 37 do 31 marca 2021 roku. Za koncept, koordynację oraz kompleksową realizację techniczną i logistyczną odpowiedzialna była agencja 2KOMA7.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj