Padł kolejny rekord! Do 8. edycji Papaya Young Directors zgłoszono aż 1645 pomysłów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Padł kolejny rekord! Do 8. edycji Papaya Young Directors zgłoszono aż 1645 pomysłów

Konkurs już po raz kolejny daje szansę międzynarodowym twórcom i twórczyniom, niezależnie od ich pochodzenia, płci lub doświadczenia, na zaistnienie w branży filmowo-reklamowej. Trwająca właśnie edycja jest przełomowa i rekordowa nie tylko ze względu na dużą liczbę przesłanych eksplikacji, ale także zwiększone zainteresowanie międzynarodowe, oraz liczbę zaangażowanych osób w jury.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do 8. edycji konkursu zgłosiło się aż 1248 osób, czyli o 537 więcej niż w minionym roku. Twórcy przesłali rekordową liczbę prac (1645), z których 30 proc. zgłoszono z zagranicy. Wielu nowych uczestników wysłało swoje pomysły m.in. z Wielkiej Brytanii, Portugalii, Niemiec oraz Francji. To kolejne rynki, które otworzyły się na działania konkursowe.

W tegorocznej edycji finaliści nie tylko zrealizują najbardziej kreatywne filmy, ale zrobią to w sposób maksymalnie eliminujący ślad węglowy we wszelkich działaniach produkcyjnych. Finał konkursu planowany jest na czerwiec 2021 r.

Prace oceniane będą przez ponad 100 przedstawicieli i przedstawicielki agencji reklamowych, specjalistów i specjalistki ze świata filmu, kultury i sztuki. Oprócz składu jurorskiego, 8. edycję konkursu wspiera także grono honorowe, a także grono ekspertów i ekspertek z całego świata. Pełną listę jury wybierających finałowe prace znajdziecie tutaj: https://www.papayayoungdirectors.com/kapitula-konkursu

Uczestniczki i uczestnicy zgłaszali swoje pomysły w trzech kategoriach (Branded Stories, Music Stories, Vertical Stories by Facebook) oraz w subkategori: Women’s Stories. Partnerami Głównymi trwającej edycji są: Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, Facebook, IKEA, Kayax, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung Electronics Polska oraz Tyskie, a także fundacje: Camera Femina, Kosmos dla dziewczynek oraz Kuchinate – African Refugee Women's Collective.

Partnerzy konkursu: ATM System, CPC Brand Consultants, Girls in Film, Heliograf, MakOnLine, Lunapark, Panavision, Ströer oraz Tidal.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij