TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pieczenie ciasta nie musi być mąką – wystartowała wielkanocna aktywacja konsumencka marki Dan Cake

Pod takim hasłem marka Dan Cake ruszyła z wielkanocną komunikacją konsumencką. W ramach aktywacji zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt w kuchni pozwolili sobie na beztroski odpoczynek i skorzystali z gotowych, wygodnych i smacznych wypieków od Dan Cake.
O autorze
0 min czytania 2021-03-18

Kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności i świadomości produktów z oferty wielkanocnej oraz wsparcie systematycznie prowadzonych działań wizerunkowych.

Głównym punktem aktywacji jest konkurs, organizowany na fanpage’u marki Dan Cake. Zadaniem uczestników jest podzielenie się własnymi, zabawnymi historiami dotyczącymi problemów z wypiekaniem ciast. W ramach konkursu marka nawiązała współpracę z Magdaleną Kostyszyn, która promuje go na swoim profilu ChPD z blisko 1 mln obserwujących. Pozwoli to znacząco zwiększyć rozgłos kampanii – estymowany zasięg w social mediach przewiduje dotarcie do aż 2 240 000 użytkowników.

Za koncept i realizację aktywacji odpowiada agencja 19 Południk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj