Regionalne produkty w Kaufland – bliżej niż myślisz! Ruszyła nowa kampania marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Regionalne produkty w Kaufland – bliżej niż myślisz! Ruszyła nowa kampania marki

Agencja SPIN OFF odpowiada za koncept sześciu spotów, wspierających lokalne produkty, które można znaleźć na półkach marketów Kaufland.

Spoty są elementem strategii „Regionalny Kaufland” i mają na celu zachęcenie konsumentów do kupowania produktów wyprodukowanych lokalnie. Tylko w Polsce Kaufland ma ich w ofercie ponad cztery tysiące.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Seria sześciu spotów za których koncepcję i nadzór nad realizacją odpowiada SPIN OFF będzie emitowana w Polsce, Słowacji i w Rumunii. Produkcją zajął się dom produkcyjny Highnoon spot wyreżyserował Marek Cichy, a media zakupił dom mediowy Media Insights (GroupM).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij