Media społecznościowe kolejnym narzędziem dla CSR. Case study BSH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Media społecznościowe kolejnym narzędziem dla CSR. Case study BSH

Dobry sąsiad to skarb. Przekonała się o tym łódzka Fundacja Dom, która wspiera znajdujące się w trudnych sytuacjach dzieci. Awaria suszarki do ubrań popsuła poranek pracownikom fundacji, którzy postanowili napisać o tym na Facebooku. Pomocną dłoń natychmiast wyciągnęła do nich firma BSH, producent AGD marek Bosch i Siemens. Odpowiadając na apel w mediach społecznościowych, BSH postanowiło przekazać Fundacji potrzebny sprzęt.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PoMOC ma moc

Taka reakcja wpisuje się w założenia programu społecznej odpowiedzialności BSH. Firma, która w Polsce produkuje AGD w sześciu fabrykach w Łodzi, Wrocławiu i Rzeszowie, w ramach działań CSR dąży do wyrównywania szans rozwoju wśród dzieci i młodzieży. BSH stale wspiera m.in. Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach, Świetlicę Podwórkową, Fundację Słonie na Balkonie, Fundację Happy Kids i Fundację Tobiaszki. Dla podopiecznych tych organizacji firma organizuje programy terapeutyczne, wyjazdy edukacyjne, a także wyposaża ich w odpowiednie narzędzia do rozwoju i nauki.

– Poza produkcją nowoczesnych urządzeń AGD marek Bosch i Siemens, BSH chce wspierać lokalne społeczności. Stawiamy na wyrównywanie szans edukacyjnych i wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży. Wierzymy, że społeczne zaangażowanie firm to szansa na lepszą przyszłość wielu ludzi. Stale pomagamy podopiecznym kilku fundacji w Warszawie, Łodzi, Rzeszowie i Wrocławiu, czyli w miastach, w których mamy nasze oddziały i fabryki. Cieszymy się, że dzięki naszemu wsparciu poprawi się również komfort pracy pracowników Fundacji Dom – mówi Andrzej Maślak, rzecznik prasowy BSH.

Nie pierwsza taka reakcja

To nie pierwszy przykład takiej reakcji BSH na apele internautów. Firma już wcześniej pokazała, jak można dobrze wykorzystywać media społecznościowe do działań CSR. BSH odpowiedziała m.in. na apel o pomoc Fundacji Koci Azyl, przekazując jej potrzebny sprzęt i zapewniając wsparcie pracowników, wolontariuszy. Producent AGD wsparł również Fundację Rodzin Adopcyjnych, błyskawicznie reagując na wpis Filipa Chajzera.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij