Abanana stworzyła dla Greinplast spot telewizyjny

Abanana razem z domem produkcyjnym Muchas Gracias stworzyła spot telewizyjny dla marki Greinplast. Film reklamowy miał swoją premierę w największych stacjach telewizyjnych w Polsce w ostatnim tygodniu lutego.
O autorze
0 min czytania 2021-03-23

– W filmie postawiliśmy na pokazanie tego, jak pracuje się naszym partnerom – wykonawcom budowlanym. Zależy nam, aby nasze relacje były jak najlepsze. Zawsze udawało nam się je dobrze budować i bardzo zależało nam na tym, żeby w filmie ta relacja została pokazana w sposób właściwy – mówi Grzegorz Hajduk, manager ds. marki Greinplast.

– Wybraliśmy aktorów, którzy nie mają po 20–30 lat, tylko są trochę starsi. Wszystko po to, aby pokazać, że naprawdę znają się na tej pracy, są z niej dumni i czerpią z niej dużą satysfakcję – wyjaśnia Agnieszka Smyth, senior copywriter Abanana.

– Chcieliśmy dość mocno wejść w świat wykonawców marki. Dzięki dobrej znajomości produktów oraz doskonałej współpracy mogliśmy się skupić na szczegółach – dodaje Adam Fatyga, senior account manager Abanana.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj