Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PandaLajka – wesprzyj powstanie aplikacji dla NGO

Czy istnieje aplikacja stworzona specjalnie dla organizacji pozarządowych, która wspomaga ich działanie w mediach społecznościowych? Właśnie powstaje - jest nią PandaLajka. Na portalu wspieram.to ruszyła zbiórka pieniędzy na pierwszą społecznościową aplikację dla NGO robioną przez NGO
O autorze
1 min czytania 2014-04-10

PandaLajka to aplikacja, której idea powstała podczas Techcamp Warsaw w październiku ubiegłego roku. Podczas rozmów okazało się, że większość organizacji pozarządowych dostrzega, że ma problem związany z zarządzaniem mediami społecznościowymi, brakiem odpowiedniego kontentu, a przede wszystkim czasu na profesjonalne przygotowanie się do prowadzenia kont. Grupa osób pracujących dla NGO postanowiła wiec wymyślić rozwiązanie. W ten sposób rozpoczęły się prace nad aplikacją.

W wyniku rozmów, konsultacji i własnych doświadczeń, postanowili w PandaLajka zawrzeć takie funkcje jak:

  • pomoc w tworzeniu strategii działań komunikacyjnych;
  • rady jak prowadzić fanpage ;
  • social stream, czyli co sieć mówi o Tobie;
  • porady ekspertów;
  • ważne daty właśnie dla Twojej organizacji;
  • RSS newsów technologicznych dla organizacji pozarządowych;
  • teksty społecznie zaangażowanych blogerów.

Najpierw aplikacja pomaga użytkownikowi odpowiedzieć sobie na ważne pytania dotyczące tworzenia strategii jej działania w mediach społecznościowych, a następnie proponuje mu różne rozwiązania i panel zawierający spersonalizowany kontent.

Korzyści z użytkowania aplikacji jest wiele. Anna Jadwiga Orzech z z Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy / Now! Go Online wymienia tylko kilka z nich: Organizacje zyskają efektywnie prowadzoną komunikacja w mediach społecznościowych jak Facebook, Twitter czy Pinterest; będą mieć dostęp do informacji odpowiednio dobranych do profilu działalności NGO. Tym samym wzrastać będzie zaangażowanie fanów, a działania samej organizacji staną się bardziej efektywne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tworzenie aplikacji zaangażowali się już najwięksi na naszym rynku – Sotrender oraz SentiOne. PandaLajka tworzą osoby pracujace dla organizacji pozarządowych: Ania Orzech z WOŚP i Now! Go Online, Emilia Olejnik z Fundacji Aktywizacja, Monika Chrzczonowicz ze Stowarzyszenia Klon/Jawor, ngo.pl , Zyta Rabka z Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu oraz Robert Majer z firmy Kropla Wyobraźni, aleje.it.

Mamy już część środków z grantu fundowanego przez Intel oraz Polsko Amerykańską Fundację Wolności w ramach konferencji TechCamp, gdzie cała idea aplikacji się zrodziła. Fundusze są elementem programu PAFW pn „Nowe Technologie Lokalnie”, którego realizatorem jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego – mówi Zyta Rabka z Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Brakuje nam jednak 32 000 zł aby ukończyć projekt. Bez tego wkładu nie wystartuje. Wszyscy jesteśmy związani z III sektorem i ufamy, że wspólnie damy radę ! – dodaje Zyta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W tym celu twórcy uruchomili kampanię crowdfundingową → www.wspieram.to/pandalajka

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się