IAA Polska rusza z pierwszym programem liderskim w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
EDUKACJA

partnerem merytorycznym działu jest
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

IAA Polska rusza z pierwszym programem liderskim w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds

Do 16 kwietnia br. trwa rekrutacja do programu liderskiego Marketing Masterminds. Kandydatów do programu zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie marketingowych talentów i wsparcie ich w dalszym rozwoju.

W trwającym dwa lata, bezpłatnym programie, finalnie weźmie udział od 12 do 15 osób, wyłonionych w kilkuetapowej rekrutacji, przeprowadzanej przy wsparciu niezależnej agencji executive search, firmy Antal. Na uczestników czeka wiele rozwijających aktywności i możliwość zbudowania marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ważną korzyścią dla uczestników będzie także feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego, przygotowujące ich do roli liderów przyszłości.

– Nominowanie danej osoby do programu to docenienie jej potencjału i roli, jaką niebawem odegra. W otoczeniu każdego z nas jest Marketing Mastermind – przyszły lider lub liderka branży. Rekomendując ich do udziału w programie, dajemy czytelny sygnał, że dostrzegamy tę wyjątkowość – mówi Jacek Olechowski, CEO Mediacap i prezes zarządu IAA Polska.

Program Marketing Masterminds skierowany jest do osób pracujących w branży komunikacji marketingowej, po stronie marketera, mediów lub agencji, które mają minimum trzy i nie więcej niż trzynaście lat doświadczenia na stanowisku specjalistycznym lub menedżerskim. Kandydatów nominują członkowie IAA Polska – mogą to być osoby pracujące w ich firmach lub osoby, z którymi współpracują. - Ważne jest, by kandydaci mieli już na koncie konkretne sukcesy, potrafili przewodzić zmianom i kierować zespołem – mówi Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska. – Głównym celem programu jest wsparcie w rozwoju osób z potencjałem, które już teraz wyróżniają się w swoich firmach, a w niedalekiej przyszłości będą liderami najważniejszych branżowych projektów i być może zasiądą w zarządach firm – podsumowuje Jerzy Minorczyk.

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są Antal Polska, TVN Media i Grupa Mediacap.

Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie www.marketingmasterminds.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij