Monika Szadkowska, po 3-miesięcznym okresie wdrożenia, obejmuje stałą obsługę marki ALDI w agencji Freundschaft. Będzie prowadzić ponad 30-osobowy zespół, zajmujący się kompleksową komunikacją marki, w tym: platformą komunikacyjną i kampaniami 360 stopni, obsługą działań na www i kampanii online, cotygodniowymi gazetkami oraz obsługą profilu instagramowego.
Monika specjalizuje się w obsłudze reklamowej marek z segmentu retail. Posiada dogłębną wiedzę zarówno na temat samej kategorii, jak i oczekiwań oraz percepcji konsumentów. Realizowała kampanie ATL, aktywacje, niestandardowe kampanie online i wsparcie sprzedaży. Współtworzyła zarówno strategie marki, jak i detaliczne plany komunikacyjne. Zarządzała skomplikowanymi kampaniami 360 stopni, kilkunastoosobowymi zespołami client service, a także prowadziła komunikację marketingową na rynkach zagranicznych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Doświadczenie zdobywała po stronie agencyjnej (Saatchi & Saatchi Warszawa, Saatchi & Saatchi Budapeszt, McCann Worldgroup Warszawa, Duda Ads Warsaw) oraz po stronie wydawcy (Novimedia / Zwierciadło Group, Direct Publishing Group SA). Pracowała dla największych marek takich firm, jak: Sony, Wedel (launch komunikacji Ptasiego Mleczka i Czekolady Wedlowskiej), Millennium (rebranding i kampanie dla bankowości indywidualnej i korporacyjnej oraz dla małego biznesu), Procter & Gamble (Pampers – obsługa na Europę Wschodnio-Centralną oraz Blend-a-med), Axa oraz Jeronimo Martins i marka Biedronka.