TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Szwedzka marka Cellbes celebruje różnorodność Kobiet

O autorze
1 min czytania 2021-03-25

„Czerp radość z małych przyjemności!” – taką myśl przywołują na myśl nowe zdjęcia szwedzkiej marki odzieżowej Cellbes. Optymistyczne kadry zachęcają Kobiety do wspólnych rozmów, aktywności i pielęgnowaniu przyjaźni. Firma od ponad 65 lat dostarcza sprawdzone i wygodne fasony odzieży dla Pań w różnych rozmiarach, co można zauważyć na kolorowych wizerunkach.

Radość z małych przyjemności

Marka Cellbes skupia się na celebrowaniu różnorodności i emocjach związanych z damską przyjaźnią. Nowa kolekcja pokazana jest na kobiecych sylwetkach, modelkach o różnym typie urody. Cellbes kocha wszystkie Kobiety i proponuje modę, która nie jest ograniczona rozmiarem ani wiekiem! Na zdjęciach obserwujemy szczęśliwą grupę przyjaciółek, które spędzają ze sobą czas na świeżym powietrzu w wygodnych zestawach.

Wspólne rozmowy i kawa pod chmurką czy miejska przejażdżka rowerem to jedne z aktywności, które w obecnych czasach sprawiają dużo radość. Do szczęścia nie trzeba wiele – jedzenie na wynos i grupa ulubionych koleżanek. W stylizacjach króluje komfort i nonszalancki luz w połączeniu z ponadczasowym denimem. Styliści marki oprócz elastycznych dresów proponują uzupełnić garderobę białymi spodniami i barwnymi kurtkami wiosennymi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka zmienia się, szukając nowych rozwiązań bezpiecznych dla środowiska. Jednym z nich jest widoczna na zdjęciach pastelowa sukienka w geometryczne wzory, która została wykonana z materiału z recyklingu ze zużytych butelek PET.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja marki Cellbes na sezon wiosna 2021 jest już dostępna w sklepie online: www.cellbes.pl i na bieżąco jest uzupełniana o nowe propozycje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się