TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Save Ralph: Taika Waititi jako królik w kampanii przeciwko testowaniu kosmetyków na zwierzętach

Save Ralph: Taika Waititi jako królik w kampanii przeciwko testowaniu kosmetyków na zwierzętach
Organizacja Humane Society International zainicjowała nową kampanię pod hasłem „Save Ralph”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem testowania kosmetyków na zwierzętach. W krótkim, humorystycznym spocie promującym akcję oscarowy reżyser Taika Waititi wcielił się w rolę poobijanego królika.
O autorze
1 min czytania 2021-03-25

Humane Society International zaprezentowało zwiastun animacji, która została stworzona w ramach kampanii pod hasłem „Save Ralph”. W trwającym niecałą minutę filmiku wystąpił królik, który jest ofiarą testowania kosmetyków na zwierzętach. Z podbitym okiem i zabandażowanym uchem opowiada o swojej pracy, z której nie do końca jest zadowolony. Głosu zaś użyczył mu oscarowy reżyser Taika Waititi.

W kampanię organizacji Humane Society International zaangażowali się również Ricky Gervais, Zac Efron czy Olivia Munn. Oficjalny spot inicjatywy będzie miał swoją premierę już 6 kwietnia br.

Celem kampanii „Save Ralph” jest doprowadzenie do całkowitego zakazania testowania kosmetyków na zwierzętach. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie „cruelty free” – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International, organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reżyserem ubiegłorocznego spotu świątecznego Coca-Coli jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się