Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Save Ralph: Taika Waititi jako królik w kampanii przeciwko testowaniu kosmetyków na zwierzętach

Save Ralph: Taika Waititi jako królik w kampanii przeciwko testowaniu kosmetyków na zwierzętach
Organizacja Humane Society International zainicjowała nową kampanię pod hasłem „Save Ralph”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem testowania kosmetyków na zwierzętach. W krótkim, humorystycznym spocie promującym akcję oscarowy reżyser Taika Waititi wcielił się w rolę poobijanego królika.
O autorze
1 min czytania 2021-03-25

Humane Society International zaprezentowało zwiastun animacji, która została stworzona w ramach kampanii pod hasłem „Save Ralph”. W trwającym niecałą minutę filmiku wystąpił królik, który jest ofiarą testowania kosmetyków na zwierzętach. Z podbitym okiem i zabandażowanym uchem opowiada o swojej pracy, z której nie do końca jest zadowolony. Głosu zaś użyczył mu oscarowy reżyser Taika Waititi.

W kampanię organizacji Humane Society International zaangażowali się również Ricky Gervais, Zac Efron czy Olivia Munn. Oficjalny spot inicjatywy będzie miał swoją premierę już 6 kwietnia br.

Celem kampanii „Save Ralph” jest doprowadzenie do całkowitego zakazania testowania kosmetyków na zwierzętach. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie „cruelty free” – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International, organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reżyserem ubiegłorocznego spotu świątecznego Coca-Coli jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się