W spocie telewizyjnym hości, znani z poprzednich odsłon kampanii Orange, rzucają uczestnikom Orange Challenge wyzwanie gry o pilota do TV, bo wiadomo, kto trzyma pilota ten rządzi.
Okazuje się, że mimo zaciętej rywalizacji, bohaterów zbliżyła do siebie oferta Orange Love, dzięki której mogą mieć dostęp do nieograniczonej rozrywki i emocji filmowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot można oglądać w telewizji i internecie. Będzie również wspierany przez działania w mediach społecznościowych.
Za realizację kampanii odpowiadają dział Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska, agencja Leo Burnett, studio filmowe Tyrka, studio produkcyjne Orka oraz Lunapark. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024