Kampania Leo Burnett Warszawa dla Orange Challenge

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania Leo Burnett Warszawa dla Orange Challenge

26 marca wystartowała kolejna odsłona kampanii Orange Challenge, reklamująca wiosenną ofertę telekomu – pakiet Orange Love z 55 calowym telewizorem i HBO przez 6 miesięcy bez opłat.

W spocie telewizyjnym hości, znani z poprzednich odsłon kampanii Orange, rzucają uczestnikom Orange Challenge wyzwanie gry o pilota do TV, bo wiadomo, kto trzyma pilota ten rządzi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Okazuje się, że mimo zaciętej rywalizacji, bohaterów zbliżyła do siebie oferta Orange Love, dzięki której mogą mieć dostęp do nieograniczonej rozrywki i emocji filmowych.

Spot można oglądać w telewizji i internecie. Będzie również wspierany przez działania w mediach społecznościowych.

Za realizację kampanii odpowiadają dział Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska, agencja Leo Burnett, studio filmowe Tyrka, studio produkcyjne Orka oraz Lunapark. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij