Marketplace ERLI.pl działa na rynku od 2020 r. Plany rozwoju platformy w 2021 roku zostaną wsparte kompleksową kampanią telewizyjną i digitalową, za realizację której będzie odpowiadać agencja Freundschaft.
– Stworzyliśmy spójny format kreatywny, który idealnie pasuje do wyselekcjonowanego oraz zaangażowanego już przez ERLI.pl bohatera kampanii. Jeszcze przez chwilę musi on pozostać incognito, ale już niedługo pojawi się w kanałach digital oraz w telewizji, budując rozpoznawalność marki ERLI.pl na rynku i opowiadając o wyjątkowych benefitach tej platformy zakupowej – mówi Marcin Mroczek, creative director Freundschaft.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024