Freundschaft wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingowej ERLI.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Freundschaft wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingowej ERLI.pl

Grupa Freundschaft (dawniej: Scholz & Friends, Emlab, The Digitals i Booost | Grupa S/F) wygrała przetarg dla nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Współpraca będzie dotyczyć opracowania strategii, platformy i komunikacji pierwszej kampanii reklamowej dla marki.

Marketplace ERLI.pl działa na rynku od 2020 r. Plany rozwoju platformy w 2021 roku zostaną wsparte kompleksową kampanią telewizyjną i digitalową, za realizację której będzie odpowiadać agencja Freundschaft.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Stworzyliśmy spójny format kreatywny, który idealnie pasuje do wyselekcjonowanego oraz zaangażowanego już przez ERLI.pl bohatera kampanii. Jeszcze przez chwilę musi on pozostać incognito, ale już niedługo pojawi się w kanałach digital oraz w telewizji, budując rozpoznawalność marki ERLI.pl na rynku i opowiadając o wyjątkowych benefitach tej platformy zakupowej – mówi Marcin Mroczek, creative director Freundschaft.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij