TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Urodzinowa loteria Bricomarche – 20 samochodów na 20-lecie sieci

Z okazji jubileuszu 20-lecia sieć Bricomarché przygotowała wyjątkową loterię urodzinową dla swoich klientów. Głównymi nagrodami dla uczestników było 20 samochodów marki Toyota. Loteria rozpoczęła się w grudniu 2020 roku, a w marcu 2021 r. nastąpiło oficjalne przekazanie wygranym kluczyków do aut.
O autorze
1 min czytania 2021-03-31

Loteria urodzinowa odbyła się we wszystkich sklepach sieci Bricomarché w dniach od 4 do 31 grudnia 2020 roku. Warunkiem udziału w zabawie było dokonanie zakupu za minimum 30 zł i zarejestrowanie paragonu na stronie loterii. W styczniu w finałowym losowaniu wyłoniono 20 zwycięzców, a głównymi nagrodami było 20 samochodów Toyota Aygo. Oficjalne przekazanie kluczyków nagrodzonym nastąpiło w marcu 2021 roku. Loteria urodzinowa została zorganizowana przez Agencję Smolar.

– Od ponad 20 lat staramy się zapewnić mieszkańcom mniejszych i większych miast łatwy dostęp do licznych kategorii produktowych związanych z domem i ogrodem, dbając przy tym o jak najlepsze ceny i zadowolenie klientów. W podziękowaniu za okazywane nam zaufanie, przygotowaliśmy loterię urodzinową, w ramach której nasi klienci mogli wygrać bardzo cenne nagrody. W tej akcji wzięło udział ponad 3 razy więcej uczestników niż w poprzedniej. Wręczenie nagród aż 20 zwycięzcom było dla nas szczególnym wydarzeniem. Dziękujemy wszystkim klientom za udział w loterii i zachęcamy do udziału w kolejnych wydarzeniach – mówi Agnieszka Kurowska, dyrektor marketingu sieci Bricomarché.

W ciągu 20 lat obecności Bricomarché w Polsce sieć intensywnie się rozwinęła – obecnie działają już 172 sklepy pod jej szyldem. Uruchomienie supermarketu w każdym mieście wiąże się ze stworzeniem nowych miejsc pracy, a także dodatkowymi wpływami do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków oraz akcjami społecznymi organizowanymi dla mieszkańców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj