TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska

Marta Krakowska-Sochacz rozpoczęła pracę na stanowisku account director w agencji Publicis Worldwide Polska. Będzie koordynowała pracę zespołów obsługujących takich klientów jak: Nestlé, Sanofi czy Maspex i raportowała bezpośrednio do managing partners agencji.
O autorze
0 min czytania 2021-04-01

Marta Krakowska-Sochacz zdobywała doświadczenia zawodowe podczas pracy w takich agencjach jak: G7, Leo Burnett oraz K2. W tej ostatniej pracowała na stanowisku account director i odpowiadała za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen, UPC, Orbico, Brown Forman oraz Netflix. Najważniejsze kampanie, przy których pracowała, to m.in. rebranding marki Era na T-Mobile oraz szereg ATL-owych projektów dla marek takich, jak: Heyah, Tak Tak, Łaciate, Philip Morris oraz Netflix. Prywatnie jest mamą siedmiolatki, żoną zawodowego wojskowego oraz sportsmenką amatorką.