Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska

Marta Krakowska-Sochacz rozpoczęła pracę na stanowisku account director w agencji Publicis Worldwide Polska. Będzie koordynowała pracę zespołów obsługujących takich klientów jak: Nestlé, Sanofi czy Maspex i raportowała bezpośrednio do managing partners agencji.

Marta Krakowska-Sochacz zdobywała doświadczenia zawodowe podczas pracy w takich agencjach jak: G7, Leo Burnett oraz K2. W tej ostatniej pracowała na stanowisku account director i odpowiadała za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen, UPC, Orbico, Brown Forman oraz Netflix. Najważniejsze kampanie, przy których pracowała, to m.in. rebranding marki Era na T-Mobile oraz szereg ATL-owych projektów dla marek takich, jak: Heyah, Tak Tak, Łaciate, Philip Morris oraz Netflix. Prywatnie jest mamą siedmiolatki, żoną zawodowego wojskowego oraz sportsmenką amatorką.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij