Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos

Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws – o kształcie przypominającym łapę czworonoga – nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem obejmie TV oraz social media, w tym YouTube. Za strategię, kreację, produkcję video (TVC i digital), a także opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada agencja VMLY&R Poland.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niezależnie od tego, czy rodzina ma w domu czworonoga, czy nie, pomoc potrzebującym zwierzętom jest bliska sercom zarówno rodziców, jak i dzieciaków. Okazuje się, że jedzenie ulubionych przekąsek i wspieranie czworonogów może iść ze sobą w parze! Marka Cheetos zdecydowała się wkroczyć na nowe terytorium i skupić się na niesieniu pomocy zwierzętom. Chociaż większość ludzi reaguje na zwierzaki z miłością i czułością, niestety wciąż wielu pupili nie odnalazło jeszcze swojego właściciela i przebywa w schroniskach. To właśnie na nich skupia się najnowsza kampania brandu. Konsumenci kupujący chrupki Cheetos wspomogą lokalne organizacje działające na rzecz zwierząt.

– Ikoną kampanii stał się charakterystyczny kształt chrupków Cheetos – łapka. Tym sposobem chcemy przybić piątkę, a nawet „łapę” ze zwierzakami, które najbardziej potrzebują wsparcia. Tym samym kształt chrupek Cheetos stał się pretekstem do pierwszej kampanii społecznej marki. Zakup każdego opakowania, zarówno nowych Cheetos Paws, jak i innych chrupek z portfolio marki, stał się prostym przepisem, by pomóc potrzebującym zwierzętom – powiedział Canan Harman, East Europe Snacks category marketing manager, PepsiCo Turkey.

Powyższe działania przyczynią się nie tylko do pomocy potrzebującym zwierzętom – fajne kształty nowych Cheetos są także idealnym pretekstem do wspólnej zabawy całej rodziny.

Ideę komunikacyjną, działania ATL oraz digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Wszystkie egzekucje kreatywne złożyły się na toolkit komunikacyjny, czyli przewodnik po narzędziach i rekomendacjach ich stosowania, przygotowany do implementacji na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij