Uwolnij moc pozytywnej energii z nowym smakiem napoju Coca-Cola Energy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Uwolnij moc pozytywnej energii z nowym smakiem napoju Coca-Cola Energy

Coca-Cola wprowadza nową formułę napoju energetyzującego Coca-Cola Energy. Produkt zyskał wyrazisty smak, jeszcze bardziej zbliżony do znanego na całym świecie smaku klasycznego napoju Coca-Cola. Zmianie uległa także szata graficzna opakowania – teraz puszki mają matowe wykończenie oraz kolorowe zakończenia. To napój dla osób, które chcą uwolnić pozytywną energię. Coca-Cola Energy zawiera kofeinę naturalnego pochodzenia i pozostaje dostępna w wersji regularnej oraz bez cukru.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa Coca-Cola Energy to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wyjątkowy smak Coca-Cola w połączeniu z wysoką zawartością kofeiny. Ulepszona formuła gwarantuje nutę smakową jeszcze bardziej zbliżoną do Coca-Cola – co potwierdziły badania konsumenckie. Firma odświeżyła także opakowanie – nowe puszki charakteryzują się elegancką, matową teksturą oraz kolorowymi zakończeniami.

Zmianie uległa receptura, ale nie skład napoju. „Dążymy do tego, aby oferować konsumentom produkty jak najwyższej jakości, spełniające ich oczekiwania. Właśnie dlatego z jednej strony pracowaliśmy nad jeszcze lepszym smakiem Coca-Cola Energy, z drugiej zaś zadbaliśmy, aby napój zawierał kofeinę jedynie naturalnego pochodzenia, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nowa Coca-Cola Energy to propozycja dla osób, które poszukują napoju energetyzującego i jednocześnie chcą cieszyć się smakiem Coca-Cola ” – mówi Izabela Gorczyca-Tronina z Coca-Cola Poland Services, odpowiedzialna za kampanię Coca-Cola Energy w Polsce.

Napój już jest dostępny w sprzedaży detalicznej od 6 kwietnia 2021 r. Wsparcie komunikacyjne marki stratuje natomiast 6 kwietnia.

Wprowadzenie zmiany produktu wesprze kampania digitalowa, trwająca od kwietnia do maja br., oparta na precyzyjnym targetowaniu i interaktywnych formatach angażujących konsumentów. W pracę nad komunikacją są zaangażowane agencje: Grey, SMG Liquid Thread i dom mediowy MediaCom. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij