Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awanse w zespole Httpool Polska

Anna Stanisławska i Szymon Szot awansują od kwietnia w strukturach firmy Httpool Polska. tanisławska obejmuje stanowisko Multiplatform sales lead Poland, a Szot stanowisko client partner w zespole Multiplatform.
O autorze
1 min czytania 2021-04-08

Anna Stanisławska pracuje w Httpool od 2 lat, do tej pory pełniła funkcję client partnera, sprzedającego rozwiązania reklamowe na platformie Snapchat. Obecnie obejmuje stanowisko Multiplatform sales lead Poland i od tej pory będzie zarządzać zespołem, który sprzedaje produkty reklamowe na platformach społecznościowych: TikTok, Snapchat i Brainly.

Przed przyjściem do Httpool Polska Anna Stanisławska przez 3 lata pracowała w firmie reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Była tam odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną, zajmując się współpracą z klientami strategicznymi, takimi jak: PKO BP, Play czy ING, jak również pozyskiwaniem nowych klientów i rozwijaniem sprzedaży firmy. Wcześniej pracowała w działach marketingu i PR takich firm jak: TUiR WARTA, Nutricia Medical Polska i LifeTube.

Jest absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS (kierunek: Psychologia Biznesu, specjalizacja: Marketing i Reklama).

Szymon Szot awansuje na stanowisko client partnera w zespole Multiplatform, gdzie będzie zajmował się m.in. sprzedażą powierzchni reklamowej na platformach: TikTok, Snapchat i Brainly.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do tej pory pracował na stanowisku client solution managera, zajmując się optymalizacją kampanii reklamowych.

Bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska Szymon Szot pracował przez ponad 2 lata w agencji Business Factory, wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach takich jak: Newsfeed.pl, VideoTesty.pl, Employees Sp. z o.o., czy Comp SA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jest absolwentem warszawskiej Akademii Leona Koźminskiego (kierunek: Business Management).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się