Konferencja Media Relations już 25 maja

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konferencja Media Relations już 25 maja

Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz, by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.

Jak to zrobić – dowiedz się u źródła!

Weź udział w Media Relations (25 maja/ online) i spotkaj się z dziennikarzami:

  • prasowymi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu)
  • radiowymi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357)
  • regionalnymi (Jerzy Jurecki – Tygodnik Podhalański)
  • telewizyjnymi (Radosław Mróz – TVN24)
  • branżowymi (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl / magazyn Handel)
  • lifestyle'owymi (Agnieszka Jastrzębska – Jastrząb Post)
  • agencyjnymi (Wojciech Surmacz – Polska Agencja Prasowa)
  • oraz ekspertami komunikacji (Jolanta Piela – Good Division)

Co zyskasz, biorąc udział:

  • sprawdzisz, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami;
  • nauczysz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów;
  • poznasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia;
  • dowiesz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy;
  • poznasz skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy;
  • sprawdzisz, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają;
  • wejdziesz w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.

Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij