Wg K2 nasza branża na co dzień tworzy idee, by reklamować rzeczy. W tę Wielkanoc agencja skorzystała z okazji, by przewrotnie pokazać rzecz reklamującą ideę: www.k2.pl/wielkanoc2014
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
AdStone zaprasza do magicznej, wielkanocnej krainy pełnej prezentów: adstone.pl/wielkanoc_2014
Grupa Dentsu Aegis Network nakurza: nakurzamy.pl
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wg OS3 Sheep happens: www.os3.pl/sheephappens.pdf
Netizens zachęca do wybrania i sprawdzenia, co potrafi n jajko: www.netizens.pl/swietabardziejn
Polymus zachęca do wystrzelenia baranka i uwolnienia pisanek: polymus.pl/inne/PolyBird
W poniższej galerii dzielimy się otrzymanymi życzeniami: