Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP

Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.

Tomasz Lewandowski od ponad 15 lat jest związany z marketingiem, public relations, sprzedażą i logistyką. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i studiów podyplomowych Public Relations na Akademii Leona Koźmińskiego. Jako szef marketingu w Centrum Medycznym CMP będzie odpowiedzialny za rozwój komunikacji marketingowej, nadzór nad identyfikacją wizualną, wsparcie sprzedaży, wzmacnianie wizerunku organizacji i promocję działań profilaktycznych.

Do CMP przeszedł z Tramwajów Warszawskich, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Biura Marketingu i Komunikacji Społecznej. Był również pierwszym Rzecznikiem Etyki powołanym w tej organizacji. Jedną z bardziej znanych kreacji marketingowych, jakie powstały pod jego skrzydłami jest kampania społeczna „Odłóż smartfon i żyj”, która została wyróżniona Srebrnym Spinaczem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij