TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Upoluj świetne okazje w Żabce za 2 zeta

O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Masz ochotę na gorącą, aromatyczną kawę o poranku, a może wolisz schłodzony napój energetyczny? W ciągu dnia chętnie sięgasz po orzeźwiający napój gazowany lub lody, a wieczorami lubisz chłodne piwo? Już od jutra w Żabce ruszają happy hours, w ramach których ulubione napoje i przekąski klienci sieci będą mogli kupić za jedyne 2 zł. Produkty dostępne w ramach oferty „Masz 2 zeta, masz…” zmieniają się co 3 godziny, a co tydzień nastąpi zmiana całego promocyjnego asortymentu. Akcja trwa od 14 kwietnia do 11 maja br. włącznie.

Już od 14 kwietnia br., w pierwszym tygodniu happy hours, za 2 zł w sklepach sieci Żabka będzie można kupić gorącą, świeżo parzoną kawę czarną o pojemności 200 ml, różne rodzaje napojów energetycznych Tiger (0,25l), popularnych napojów gazowanych Mirinda (0,5l) czy napojów izotonicznych Oshee (0,75l). W promocyjnej cenie będą także piwa butelkowane Łomża Jasne oraz Lech Premium.

W kolejnych tygodniach w ramach happy hours dostępne będą m.in. lody Big Milk, Coca-Cola (0,5l) oraz piwo Carlsberg. W ramach oferty „Masz 2 zeta, masz…” na jeden paragon będzie można kupić 3 sztuki produktów objętych promocją, a w przypadku artykułów sprzedawanych w wielosztukach – 3 zestawy.

Oferta „Masz 2 zeta, masz…” będzie obowiązywała we wszystkich ponad 7 100 sklepach sieci Żabka do 11 maja br. Happy hours ruszą zaraz po otwarciu sklepów, czyli o godz. 6:00 i będą trwały aż do zamknięcia, czyli do godz. 23:00.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Happy hours towarzyszyć będzie kampania marketingowa m.in. w radiu, social mediach oraz aplikacji żappka.

Opis promocji na dany tydzień znaleźć można na stronie internetowej sieci www.zabka.pl oraz w aplikacji żappka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się